מידע נוסף

מותג:Fleshlight

אביזר:פלשלייט

עשוי מ:SuperSkin

דגם:Jenna Jameson Legend

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

499.00

הפלשלייט המקורי דגם Jenna Jameson בטקסטורת Legend מסדרת Fleshlight Girls.

תיאור

הניסיון המותאם אישית:
הפלשלייט המקורי נוצר במיוחד כדי להבטיח חוויה מדהימה ומותאמת אישית לכל גבר. בעזרת טקסטורת ה- Legend, הפלשלייט מציע חושים מרהיבים ומרעננים בכל שימוש. המוצר מעניק הנאה מופלאה וגמירה חזקה ומרשימה, כמו שרק Jenna Jameson יכולה להבטיח.

הוראות השימוש:
כדי להבטיח את השימוש המרבי והניקיון המושלם של הפלשלייט, חשוב להתחיל ולסיים עם תהליך התחזוקה הנכון. לאחר שימוש, יש לשטוף היטב את הפלשלייט בעזרת מים חמימים. חשוב להימנע משימוש בסבון ידיים או כל תכשיר אחר, כיוון שיכול להווליד את ה- CyberSkin שבתוך הפלשלייט. חשוב להקפיד על ניקוי יסודי כדי להבטיח שימוש חלק ונעים בפעמים הבאות.

בדיקה לזיוף:
בשל פופולריותו הרבה של הפלשלייט המקורי, ישנן עשרות זיופים והחיקויים שלו בשוק. על מנת לוודא שרכשתם את המוצר המקורי והמקצועי, ניתן לבצע את הבדיקות הבאות:
– בדקו את האריזה וודאו שעליה מופיע דגל האיחוד האירופאי והכיתוב "מיוצר בסביליה, ספרד". זהו המקום היחידי בו מיוצר הפלשלייט המקורי.
– בדקו את הקופסא וודאו שיש שתי מדבקות בעלות אפקט החזר אור בפתח העליון שלהן ועליהן כתוב Security. זהו סימן נוסף של אימות המקוריות של המוצר.
– בדקו את השרוול וודאו שהוא עם טקסטורה כפי שהזמנתם ושאין בו חלקים חסרים או פגומים.

על המותג:
חברת Fleshlight היא מותג ידוע ומוכר בעולם האוננות לגברים. הוקמה בשנת 1998 על ידי אנשים שהבינו את חשיבות החוויה המינית ואת הצורך במוצרים איכותיים ומיוחדים. הפלשלייט המקורי שלהם הפך להיות האביזר המיני הנמכר ביותר בעולם, והמותג ממשיך להתפתח ולהציע טקסטורות חדשות ומגוונות בכל שנה. בזכות ייחודיותו ואיכותו הגבוהה, הפלשלייט המקורי נחשב למוצר המין הטוב ביותר בשוק.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פלשלייט מקורי Fleshlight – Jenna Jameson Legend”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן