מיני ויברטור פרימיום תוצרת פאן פקטורי גרמניה Fun Factory – Cayona

מידע נוסף

מותג:Fun Factory

אביזר:ויברטור ג'י ספוט

מצבים לבחירה:12 מצבי רטט

אורך כולל:17 ס"מ

אורך חדירה:8 ס"מ

קוטר מירבי:3.5 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

עמידות במים:עמיד במים

זמן טעינה ראשוני:8 - 16 שעות

זמן טעינה רגיל:6 - 8 שעות

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

449.00

ויברטור איכותי נטען עשוי סיליקון מבית יצרנית אביזרי המין המובילה בגרמניה Fun Factory.

תיאור

ויברטור נטען מבית Fun Factory הוא פתרון מושלם לגישה נוחה וגירוי מקסימלי בזמן החדירה. הויברטור עמיד בפני מים ומעוצב במיוחד עם פתח נרתיק ואזור דגדגן לנוחות מרבית.

באמצעות כפתורי התפעול הקלים והנוחים לשימוש, ניתן לבחור מבין 6 מקצבי רטט שונים ו-6 מהירויות רטט שונות. המוצר מגיע עם מנוע רטט חזק ושקט המפיק את הרטטים המבוקשים.

Fun Factory מתחייבת לאיכות גרמנית מעולה ומשתמשת בחומרים איכותיים ובריאים ביותר. הטכנולוגיה המתקדמת ביותר מבטיחה שימוש נוח ומענג במיוחד.

הוא מכיל סוללת ליתיום נטענת, ולכן חשוב לטעון ולהפעיל אותו לפחות פעם בחודש כדי לשמור על תקינותו. כמו כן, יש לנקות את הויברטור במים נקיים וסבון או בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין לאחר השימוש.

Fun Factory היא יצרנית אביזרי מין עם ייחודיות משלה. החברה הוקמה בשנת 1998 בגרמניה וכיום היא מובילה בייצור אביזרי מין מסיליקון איכותי בעולם. עיצובם המקורי והמיוחד של מוצריהם זכה לפרסי עיצוב וחדשנות.
המאמר שלך כבר כולל מידע רלוונטי וחשוב על ויברטור מבית Fun Factory. כדי להשלים את המאמר, תוכל להוסיף מספר נקודות על היתרונות והתכונות המיוחדות של המוצר:

1. חומרים איכותיים ובריאים: Fun Factory משקיעה בשימוש בחומרים איכותיים ובריאים ביותר ביצירת הויברטורים שלה. הם משתמשים בסיליקון רפואי המותאם לשימוש אינטימי ומספק חווית מגע נעימה ובטוחה.

2. תכנון אלגנטי וארגונומי: הויברטורים של Fun Factory מעוצבים בצורה אלגנטית וארגונומית, מה שמאפשר שימוש נוח ומענג. הם מותאמים לצורת הגוף ומספקים אחיזה נוחה בזמן השימוש.

3. מגוון רחב של תכונות: הויברטורים מציעים מגוון רחב של מקצבי רטט ומהירויות שונות. זה מאפשר לך לבחור את ההתכווננות המושלמת עבורך וליהנות מחווית גירוי מותאמת אישית.

4. טיפוח ותחזוקה: כדי לשמור על התקינות של הויברטור ולהאריך את חיי הסוללה, חשוב לעקוב אחרי הנחיות האחזקה והשימוש של Fun Factory. יש לנקות את הויברטור לאחר כל שימוש ולטעון את הסוללה לפחות פעם בחודש.

5. אפשרויות שימוש רחבות: הויברטורים של Fun Factory מיועדים לשימוש עצמי או עם פרטנר. הם מתאימים לשימוש במגוון מקומות ותנאים, כולל מים, מה שמאפשר לך להנות מחווית פנאי גם באמצע המקלחת או באמבטיה.

בקניית ויברטור מבית Fun Factory, את מבטיחה לעצמך מוצר איכותי ומהימן שיספק לך חווית גירוי ועינוג מושלמים. הם מציעים עיצוב מרהיב, שימוש נוח ואיכות גרמנית המבטיחה אמינות ועמידות. עם הויברטורים של Fun Factory, תוכלי לחקור ולגלות עולם חדש של גירוי ותענוג.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מיני ויברטור פרימיום תוצרת פאן פקטורי גרמניה Fun Factory – Cayona”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן