מידע נוסף

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

דגם:Riley Steele

עשוי מ:SuperSkin

אביזר:פלשלייט

מותג:Fleshlight

499.00

הפלשלייט המקורי דגם Riley Steele מסדרת Fleshlight Girls.

תיאור

הפלשלייט המקורי מסדרת הדוגמניות המעוצבות הוא פלשלייט מיוחד בעל מבנה גופה של שחקנית הפורנו Riley Steele. הדגם הזה מגיע עם טקסטורת ה- Nipple Ally שנוצרה במיוחד עבור Riley Steele כדי להעניק חווית גמירה מפנקת ומענגת. הפלשלייט הזה מומלץ לגברים שמחפשים לשדרג את ההנאה שלהם ולחוות גמירה שלא חווים אי פעם.

כדי לשמור על הפלשלייט במצב הטוב ביותר, חשוב לפעול באופן הבא לאחר השימוש: יש לשטוף היטב את הפלשלייט במים חמימים פושרים בלבד. חשוב לא להשתמש בסבון ידיים או כל תכשיר אחר, כי ייתכן שיש להם אפקט שחיקה על ה-CyberSkin של הפלשלייט, וזה עשוי לגרום לנזקים.

הפלשלייט המקורי הוא אחד מהמוצרים המובילים בעולם בתחום הפלשלייטים והחיקויים. עקב הזיופים והחיקויים הרבים, כדאי לבדוק את המוצר שרכשתם כדי לוודא שהוא אמיתי. כדי לעשות זאת, ניתן לבדוק את הפריטים הבאים: דגל האיחוד האירופאי וכיתוב שהמוצר נוצר בסביליה, ספרד, צמד מדבקות עם אפקט החזר אור בפתח העליון של הקופסא, ובדיקה שהטקסטורה של השרוול היא כפי שהזמנתם ולא חלקה.

תודה על הקריאה!
הפלשלייט המקורי מסדרת הדוגמניות המעוצב
הפלשלייט המקורי מסדרת הדוגמניות המעוצב הוא אביזר מיני ייחודי המותאם למבנה גופה של השחקנית הפורנו המפורסמת, Riley Steele. בדגם הזה של הפלשלייט, ייבאה מיוחדת המותאמת אישית, נקראת Nipple Ally. ניתן לומר שהפלשלייט בדגם זה מיועד לספק חווית גמירה מפנקת ומענגת, שמעניקה חוויה ייחודית ומרעננת שונה מהדגמים האחרים. הפלשלייט מומלץ במיוחד לגברים המחפשים לשדרג את ההנאה שלהם ולחוות גמירה כפי שלא חווינו עד כה.

תחזוקה נכונה
לאחר השימוש, חשוב לשטוף היטב את הפלשלייט במים חמימים בלבד. יש להימנע משימוש בסבון ידיים או כל תכשיר אחר, משום שיכול לגרום נזק לחומר הבנוי מ-CyberSkin, שלא קיבל אישור מהחברה לשימוש כזה.

כדאי לדעת
הפלשלייט המקורי הוא אחד האביזרים בעלי שיעור הזיופים והחיקויים הגבוה ביותר בארץ ובעולם. על מנת לוודא את איכותו ומקוריותו של המוצר שרכשתם, מומלץ לבצע את הבדיקות הבאות:

א) ודאו שעל גבי האריזה מופיע דגל האיחוד האירופי וכיתוב המציין שהמוצר נוצר בסביליה, ספרד.
ב) בדקו שישנן שתי מדבקות בעלות אפקט החזרת אור בפתח העליון של הקופסה, ושכתוב עליהן "Security".
ג) ודאו שהשרוול שבתוך הקופסה נמצא במצב טוב ושהוא מצויד בטקסטורה המתאימה לדגם שהזמנתם, ואינו חלק.

חשוב לזכור כי הפלשלייט המקורי מסדרת הדוגמניות המעוצב הוא הבחירה הנכונה לכל מי שמחפש חוויה מינית מרהיבה ומותאמת אישית. הוא מספק את האיכות הגבוהה ביותר והנוחות שאף פעם לא חווינו עד כה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פלשלייט Fleshlight – Riley Steele Nipple Alley”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן