מידע נוסף

מותג:NMC

אביזר:אביזר אוננות קומפקטי לגבר

אורך כולל:10 ס"מ

קוטר מירבי:4.8 ס"מ

עשוי מ:TPR

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים וסיליקון

69.00

אביזר אוננות קומפקטי במיוחד לשדרוג החוויה של המותג המוביל NMC.

המלאי אזל

תיאור

המותג NMC הוקם בשנת 1976 בהונג קונג והוא אחד ממותגי אביזרי המין הגדולים והמובילים בעולם. החברה מייצרת מגוון רחב של מוצרים בכל קטגוריה אפשרית, והיא מקדישה תשומת לב רבה לאיכות החומרים ולפונקציונליות של המוצרים. בנוסף, מוצרי NMC מתאימים לנשים, גברים וזוגות שמחפשים אביזרים מין איכותיים במחירים נוחים. כיום, החברה מייצרת יותר מ-2000 מוצרים שונים בשיתוף פעולה עם חברות ומותגים מובילים כמו California Exotic Novelty ו-Doc Jhonson.
חברת NMC היא יצרנית אביזרי מין מובילה בעולם, שפועלת מאז 1976. החברה מייצרת מגוון רחב של מוצרים איכותיים ופונקציונליים, המתאימים לנשים, גברים וזוגות. הרקע העשיר והניסי של NMC מבטיח שימוש בטוח ומהנה לאורך זמן.

המותג של NMC מכיל אלפי מוצרים שונים בכמעט כל קטגוריה אפשרית. החברה משלבת בין איכות חומרים מעולה לפונקציונליות גבוהה, מה שהופך את המוצרים שלה לשימושיים ונוחים. בנוסף, NMC מתחרה במחירים נמוכים יחסית, שמהם נובע תמורה מצוינת לצרכן.

החברה מייצרת כ-2000 מוצרים שונים, בהם מוצרים של חברות ומותגים מובילים בעולם כמו California Exotic Novelty ו-Doc Johnson. עם עשרות שנות ניסיון בתחום, NMC מצליחה להתמודד עם דרישות המתחום ולהציע מוצרים מובילים באיכותם ובתכליתם.

בסופו של דבר, החברה NMC היא בחירה מצוינת לכל מי שמחפש אביזרי מין איכותיים, פונקציונליים ומשתלמים. עם מגוון המוצרים הרחב והיכולת להתמודד עם תחרות ברחבי העולם, NMC מתפקדת כיצרנית מובילה בתחום.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מאונן לגבר NMC – XXX To-Go Raina”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן