מידע נוסף

חברה:NMC

אביזר:טבעת זקפה

קוטר:3.2 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

עמידות במים:עמיד במים

119.00

סט איכותי של 5 טבעות זקפה עשויות סיליקון מבית חברת אביזרי המין המובילה NMC.

תיאור

אני רוצה לכתוב מאמר על סט טבעות קוקרינג איכותיות לחיזוק הזקפה והשהיית הגמירה מסדרת הטבעות המצליחה Erection Commander. הטבעות הן פתרון מעולה לאנשים שמחפשים להאריך את הסקס ולהגביר את התענוג המיני.

הטבעות מעוצבות במיוחד כדי לתמוך בחזקת הזקפה ולהשהות את הגמירה. הן מגיעות בסט של חמישה טבעות עשויות מחומרים איכותיים ומתכתות. הטבעות עמידות ונוחות לשימוש, וניתן להתאים אותן לגודל המדויק של הזיקפה.

כל טבעת קוקרינג מתאימה למשתמשים בכל הרמות – החדשים והוותיקים כאחד. עבור משתמש מתחיל, מומלץ להתחיל בשימוש של טבעת עד 20 דקות במהלך המין. למשתמש ותיק, מומלץ להשתמש עד 30 דקות בכל פעם.

לשימוש חוזר בטבעת, יש להמתין לפחות שעה בין שימושים. זה יעזור למנוע כאבים ולהבטיח שהשימוש יהיה נוח ומהנה.

למען נוחות השימוש, מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים. החומר הסיכה יסייע לשימור החומציות הטבעית של הגוף ויאפשר שימוש נוח ובטוח של הטבעות.

בסיכום, סט הטבעות הקוקרינג Erection Commander הן פתרון מעולה לחיזוק הזקפה והשהיית הגמירה. הן מעוצבות במיוחד ועשויות מחומרים איכותיים ונוחים לשימוש. תוכלו ליהנות מסקס ארוך ומהנה יותר עם הטבעות האיכותיות הללו.
עוד כמה פרטים:
הטבעות קוקרינג מסדרת Erection Commander עשויות מחומרים איכותיים ובטוחים לשימוש.
הן מתאימות לגברים בכל גיל ומסייעות בחיזוק הזקפה והשהיית הגמירה.
השימוש בטבעות קוקרינג מסדרת Erection Commander מעניק סקס מרתק ומהנה יותר לזוגות.
הטבעות מתאימות לשימוש עם או בלעדי השתמשות באמצעי פילוס כמו ג'ל וקרם.
הן גם ניתנות לשימוש עם מוצקים וסטים רפודים.
טבעות הקוקרינג מסדרת Erection Commander זמינות במגוון גדלים ועיצובים כך שתוכל למצוא את הטבעת המתאימה ביותר עבורך.
לאחר השימוש, יש לנקות את הטבעות במים חמים וסבון עדין ולאחר מכן לייבשן היטב.
מומלץ להתייעץ עם מומחה לפני השימוש בטבעות קוקרינג על מנת לוודא שהן מתאימות לך ואין לך תנאים רפואיים שיכולים להשפיע על השימוש בהן.
בסיכום, טבעות הקוקרינג מסדרת Erection Commander הן פתרון אידיאלי לחיזוק הזקפה והשהיית הגמירה, תורמות לסקס טוב ומרתק יותר ומתאימות לשימוש עם או בלעדי השתמשות באמצעי פילוס.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סט 5 טבעות זקפה NMC – Erection Commander”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן