ויברטור יוקרתי תוצרת פאן פקטורי גרמניה Fun Factory – Bi Stronic Fusion

מידע נוסף

אורך כולל:22 ס"מ

אביזר:ויברטור יוקרתי

מותג:Fun Factory

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

טעינה:8-16 שעות

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:סיליקון רפואי

קוטר מירבי:4 ס"מ

אורך חדירה:11 ס"מ

999.00

ויברטור יוקרתי מסיליקון ממותג אביזרי הפרימיום הגרמני Fun Factory.

תיאור

ויברטור העשוי סיליקון איכותי וגמיש במיוחד מבית יצרנית אביזרי המין המובילה בגרמניה Fun Factory הוא המוצר המתקדם והיוקרתי ביותר מסדרת Stronic האקסלוסיבית. עם עיצוב ארגונומי ואלגנטי ושימוש בטכנולוגיה מתקדמת, דגם זה מציע חוויה ייחודית ומרהיבה. בניגוד לויברטורים אחרים, הוא מצויד בטכנולוגית דפיקה שמאפשרת תנועה קדימה ואחורה ב-8 מקצבים שונים, המעניקה תחושות שלא חווית מעולם. עם 6 מצבי רטט שונים לבחירה ו-2 מנועים הניתנים להפעלה בנפרד, ניתן להתאים את הויברטור לצרכים האישיים והמועדפים. הויברטור עמיד בפני מים ומיועד לנשים שמחפשות את המוצרים האיכותיים והיוקרתיים ביותר בעולם.

יש לשים לב שהויברטור מצויד במנגנון מגנטי מיוחד, ולכן יש להימנע משימוש בקרבת קוצבי לב או מכשירים רפואיים אחרים שעשויים להיות מושפעים מהמנגנון המגנטי.

בנוגע לאחזקה ושימוש, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים בזמן השימוש כדי להבטיח הנאה מקסימלית ותחושה מעולה. לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור במים נקיים וסבון קל, ואפשרי גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. כדאי להשאיר את הויברטור לייבוש לפני שמירתו בקופסא.
כדי לשמור על אורך חיי הויברטור המרבי ולהבטיח שימוש בטוח, יש לקחת בחשבון את ההוראות הבאות:

1. לפני השימוש, ולאחריו, יש לנקות את הויברטור עם מים נקיים וסבון עדין או חומר ניקוי המתאים למוצרי מין. יש להבטיח שהויברטור מוביל וניקי לגמרי לפני שמחזירים אותו לקופסא.

2. יש להימנע משימוש בחומרים כימיים חזקים או סבונים עם רכיבים פוטנציאלית מזיקים לסיליקון.

3. יש להימנע משמירה על הויברטור במקומות חמים או לחים מידי, כמו לתתו ברכב השטח או להשאירו במקלחת לאחר השימוש.

4. יש להימנע מניקוי הויברטור באמצעות חומרי חיטוי או חומרים מעוקרים.

5. יש להפעיל את הויברטור בעדינות ולא להפעיל כוח על המנועים הפנימיים שלו.

6. יש להשתמש בויברטור עם החומר המיני המתאים לשימוש בו, כגון ג'ל לתיבול או ג'ל סיכה.

7. יש להימנע משימוש בויברטור אם ישנם נטיות לתסמונת קוטלת או אלרגיה לסיליקון.

8. יש להימנע ממגע עם פני העיניים או הפה בזמן השימוש.

בסופו של דבר, יש לזכור שהויברטור הוא אביזר אישי ולכן יש להשתמש בו בצורה אישית ולא לשתף עם אחרים על מנת לשמור על היגיינה אישית.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור יוקרתי תוצרת פאן פקטורי גרמניה Fun Factory – Bi Stronic Fusion”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן