מידע נוסף

אביזר:ויברטור לחדירה

מותג:Seven Creations

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

סוללות:2 AA

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:סיליקון רפואי

קוטר מירבי:4 ס"מ

אורך חדירה:16 ס"מ

אורך כולל:19.5 ס"מ

מצבים לבחירה:7 מצבי רטט

180.00

ויברטור סיליקון לחדירה מבית יצרנית אביזרי המין המובילה Seven Creations.

תיאור

ויברטור סיליקון לחדירה העמיד בפני מים ובעל 7 מצבי רטט מבית חברת אביזרי המין המובילה Seven Creations. הויברטור מעניק לך הנאה מירבית בעת החדירה ומדמה עבורך חוויה של הדבר האמיתי. הויברטור מומלץ לנשים המחפשות ויברטור איכותי לחדירה לשימוש במיטה וגם במקלחת.

בזמן השימוש במוצרי המין מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בכדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן.

לאחר השימוש יש לשלוף את הסוללות ולשטוף את הויברטור על ידי מים נקיים וקצת סבון ואפשרי גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. כמו כן לאחר הניקוי, יש להניחו להתייבש בטרם החזרתו לקופסא.
כדי להבטיח את החיי עובדה ואת המשך השימוש בויברטור לאורך זמן, חשוב להקפיד על תהליך האחזקה המתאים. הנה כמה טיפים חשובים:

1) יש לוודא כי הויברטור מומס ויכול להפעיל רטטים בצורה תקינה. כדי לעשות זאת, יש לטעון את הסוללות בכל פעם לפני השימוש ולוודא שהם מותקנים בצורה תקנית.

2) יש לנקות את הויברטור לפני ולאחר השימוש במים חמים וסבון עדין. ניתן גם להשתמש בחומרי ניקוי אלכוהוליים מיוחדים למוצרים מיניים. חשוב לא לשקוע את הויברטור במים או במקלחת עצמה, כי זה עשוי לגרום להפסקת פעולתו או לפגיעה במכשיר.

3) לאחר ניקוי הויברטור, יש להשאירו להתייבש לפני שהוא מוחזר לקופסא. כדי למנוע נזקים לויברטור ולשמירה על ניקיון ושלמות החומרים, יש לשמור עליו באריזה מתאימה ולהימנע מפני נפילות או פגיעה חיצונית.

4) יש לשמור על הויברטור במקום יבש ומוצל, להימנע מפני חשיפה לשמש ישירה או חום גבוה.

5) כאשר אין שימוש בויברטור לזמן ממושך, יש להוציא את הסוללות על מנת למנוע נזיקין מיותרים למכשיר.

בסיכום, על מנת להבטיח את שמירת הויברטור ושימושו המתמיד, עליך להקפיד על תהליך האחזקה המתאים. על ידי ניקוי ואחזקה תקנית, תוכל להבטיח שהויברטור ימשיך לתת לך תחושות והנאה מירבית במהלך השימוש.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור לחדירה Seven Creations – Silicone Classic”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן