מידע נוסף

אורך כולל:8.7 ס"מ

מצבים לבחירה:5 מצבי רטט

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים, סיליקון ושמן

אביזר:רוקט פוקט

מותג:B Swish

סוללות:LR 1 - 1

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:ABS

קוטר מירבי:2 ס"מ

אורך חדירה:6.7 ס"מ

129.00

רוקט פוקט איכותי 5 מצבי רטט ממותג אביזרי המין האמריקאי המוביל B Swish.

תיאור

רוקט פוקט הוא פתרון מושלם לנשים וגברים שמחפשים חוויה מינית מרגשת ומרוכזת. הוא מגיע עם 5 מצבי רטט שונים וראש שפיצי המבטיחים גירוי חזק ומרוכז באזור הדגדגן והנרתיק. BMine Classic Curve הוא גם נוח לשימוש וקל להסתרה, הוא מתאים במיוחד לנשים המחפשות ויברטור קטן ונוח לנשיאה, וגם לגברים המחפשים להפתיע את בת הזוג שלהם עם אביזר איכותי לגיוון ושדרוג הסקס.

בכדי להבטיח את השימוש הטוב ביותר וההנאה המירבית מהמוצר, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה המיועדים לשימוש במוצרי מין. חומרי הסיכה על בסיס מים יסייעו להעצמת התחושות ולהגעה להנאה מקסימלית.

לאחר השימוש, יש לשטוף את רוקט פוקט עם מים נקיים וקצת סבון. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המיועד למוצרי מין. לאחר הניקוי, יש להניח את המוצר להתייבש לפני ההחזרה לקופסא.

למענה והדגמה נוספת, ניתן לצפות בסרטון הבא:

BMine Classic Curve הוא רוקט פוקט מדהים שיעניק לך חווית גירוי מרהיבה ומרוכזת. הוא מגיע עם 5 מצבי רטט שונים, כך שתוכלי לבחור את המתאים ביותר עבורך. בנוסף, הוא מצויד בראש שפיצי המבטיח התרגשות והנאה מרובה באזור הדגדגן והנרתיק.

BMine Classic Curve נוח לשימוש וקל להסתרה, כך שתוכלי לנשיאה איתך בכל מקום ובכל עת. הוא יכול להיות פתרון מצוין עבור נשים המחפשות ויברטור קטן ונוח, וגם עבור גברים המחפשים להפתיע את הנשים שלהם עם אביזר איכותי לגיוון ושדרוג הסקס.

אך כדי להבטיח שימוש אמין וארוך טווח, חשוב להקפיד על אחזקה ושימוש נכונים. הנה כמה טיפים חשובים:

1) בזמן השימוש במוצרי המין, מומלץ ביותר להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים. השימוש בחומרים אלו יעניק לך הנאה מקסימלית ויחזק את התחושה שלך. כמו כן, יש לשים לב לא להשתמש בחומרים שמכילים חומרים כימיים או חומרים אגרסיביים שעשויים לפגוע בחומרי הסיכה או ברוקט עצמו.

2) לאחר השימוש, יש לשלוף את הסוללה ולשטוף את הרוקט פוקט בעדינות עם מים נקיים וקצת סבון עד שהוא יהיה נקי לחלוטין. כדי להבטיח ניקיון מוחלט, ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. בכל מקרה, חשוב להימנע משימוש בחומרים כימיים חזקים שעשויים לפגוע בחומרי הסיכה או ברוקט עצמו.

3) לאחר הניקוי, יש להניח את הרוקט פוקט על מגש או על מגבת נקייה ולהשאירו להתייבש לחלוטין לפני החזרתו לקופסא או לאיזור האחסון שלך. זה חשוב כדי למנוע רטיבות ולשמור על איכות הרוקט לאורך זמן.

מוצרי המין הם חלק חשוב ומהנה בחיי המין שלנו. עם BMine Classic Curve, תוכלי לחוות רגעים מדהימים של תענוג והתרגשות. עם אחזקה ושימוש נכונים, תוכלי ליהנות ממנו לאורך זמן ולשפר את חיי המין שלך ושלך ושל הזוג שלך.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “רוקט פוקט BMine Classic Curve”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן