מידע נוסף

דילדו עשוי מ:סיליקון

קוטר מירבי:כ-3.25 ס"מ

אורך חדירה:כ- 12.7 ס"מ

מותג:Caifornia Exotic

צבע: שחור/ אדום

מידה: S/M או L/XL

אביזר:תחתון לדירה ישירה מבית Obsessive

319.00

פריט מעוצב ונהדר שיכניס את החוויה המינית אל תוך האהבה שלכם.

תיאור

במערכת התפקידים ההפוכה, תוכלו למצוא מוצר מרתק שיעניק לכם חווית נאה ומותאמת אישית. סט תחתוני ה- Scandal® Crotchless Pegging מבית California Exotics האמריקאית מציע תחתונים מיוחדים המשלבים נוחות ועיצוב מעורר תשוקה. בעלי עיצוב הדוחה רגשות מפשעה, תחתוני התענוג מספקים תמיכה ארגונומית ומתיחה תומכת להתאמה מושלמת לגוף. עם טבעת ה- O המחוזקת והמתוחה, תוכלו להיות בטוחים שהדילדו יישאר במקומו גם במהלך משחקים חמים. תחתוני הקטיפה עשויים מרכיבים רכים ונעימים על העור, ופריט התחרה החיצוני עשוי מניילון איכותי. בנוסף, הם מתאימים למותניים בגודל 66 ס"מ ונמתחים עד היקף מתניים של כ-86 ס"מ. הדילדו המצורף באורך חדירה של כ-12.5 ס"מ ובקוטר של כ-3.25 ס"מ, והוא עשוי מסיליקון איכותי. בקיצור, עם תחתוני ה- Scandal® Crotchless Pegging תוכלו לפנק את עצמכם ולחדור לעולם ההנאה בצורה מרתקת ומרגשת.
בעולם המין והחדירה ההפוכה, אביזרי המין מציעים פתרונות מרתקים ומותאמים אישית לכל אדם. ובין אם אתם מחפשים חוויה חדשה או פשוט רוצים להתפנק, סט תחתוני ה-Scandal® Crotchless Pegging מבית California Exotics הוא הבחירה המושלמת עבורכם.

הסט תחתוני ה-Scandal® Crotchless Pegging מציע עיצוב נועז ומרהיב, כשמסעדת את התמיכה המעוקלת והמתיחה התומכת בגומי המותן. עם טבעת ה- O המחוזקת והמתוחה, תוכלו להיות בטוחים שהדילדו יישאר במקום גם במהלך המשחק הכי נמרץ.

התחתוני הקטיפה הרכים והחיצוני התחרה המניילון מספקים חווית נושם ונועזת במיוחד. ועם ההתאמה המדויקת למותניים בגודל 66 ס"מ והניתוח המתאים עד היקף מתניים של כ-86 ס"מ, הם מתאימים לכל גוף וסוג גוף.

דילדו הסיליקון המצורף באורך של כ-12.5 ס"מ ובקוטר של כ-3.25 ס"מ מבטיח חווית חדירה מרהיבה ומהנה ביותר.

אז תתרפקו מהפנטזיות הארוטיות שלכם והתפנקו בסט תחתוני ה-Scandal® Crotchless Pegging המרהיבים הללו. כנסו לעולם המרתק של היפוך התפקידים ותחוו את ההנאה בצורה שאתם מעוניינים בה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “תחתון סקסי עם פתח לחדירה עם דילדו סיליקון Calex Scandal”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן