תחתון חוטיני רוטט עם פתח לחדירה עם חרוזים לעינוג איבר המין Hustler Toys Crochless Vibrating panties

מידע נוסף

אביזר:תחתון חוטיני רוטט עם חרוזים

מותג:Hustler Toys

139.00

תחתון חוטיני רוטט עם פתח לחדירה עם חרוזים לעינוג איבר המין Crochless Vibrating panties מבית היצרן האמריקאי Hustler Toys

תיאור

תחתון חוטיני רוטט ייחודי לגירוי חיצוני בעיצוב ובמראה האלגנטי על ידי יצרנית אביזרי המין האמריקאית Hustler Toys. המוצר מעוצב במיוחד למשחקים מקדימים של נשים המעוניינות בתחתון עם פתח חדירה ייחודי לעינוג בזמן החדירה. פתח החדירה מוצבות בו כ6 חרוזים משני צידי החדירה, המעניקים עינוג לאיבר המין של הגבר ולדגדגן בעת החדירה. מוצר מקסים למתחילות למשחקים מקדימים.
בעזרת תחתון חוטיני רוטט ייחודי של יצרנית האביזרים המיניים Hustler Toys, נשים יכולות ליהנות מחווית נימוס חיצונית מרהיבה ומעוצבת. התחתון מיוחד למשחקים מראש ומגיע עם פתח חדירה מיוחד, המאפשר להנות מענג במהלך החדירה בלי להסיר את התחתון. בתוך פתח החדירה ממוקמים כשישה חרוזים משני צידי החדירה, המעניקים ענג לאיבר המין של הגבר ולדגדגן במהלך החדירה. מוצר מקסים שמתאים למתחילות שרוצות להתחיל לחוות חוויות מיניות מדהימות.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “תחתון חוטיני רוטט עם פתח לחדירה עם חרוזים לעינוג איבר המין Hustler Toys Crochless Vibrating panties”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן