תחתון חוטיני עם פתח לחדירה עם חרוזים לעינוג איבר המין Hustler Toys Stimulating panties

מידע נוסף

מותג:Hustler Toys

אביזר:תחתון חוטיני

69.00

תחתון עם פתח לחדירה עם חרוזים לעינוג איבר המין מבית היצרן האמריקאי Hustler Toys

תיאור

תחתון חוטיני ייחודי לגירוי חיצוני בעיצוב ובמראה אלגנטי מבית היצרנית אביזרי המין האמריקאית Hustler Toys. המוצר מעוצב במיוחד למשחקים מראש של נשים המעוניינות בתחתון שמאפשר חדירה לעינוג בזמן שהתחתון נשאר על הגוף. בפתח החדירה מוצבות כ6 חרוזים המתפקדים כגורמי עינוג עבור הגבר והדגדגן במהלך החדירה. מוצר מושלם למתחילות במשחקים מראש.
תחתון חוטיני ייחודי לגירוי חיצוני בעיצוב ובמראה האלגנטי

Hustler Toys, יצרנית האביזרים המיניים האמריקאית, מציגה מוצר מרהיב וייחודי במינו – תחתון חוטיני שיעניק חוויה מדהימה לנשים במהלך משחקים מקדימים. התחתון מעוצב בצורה מיוחדת ומותאמת למראה אלגנטי, המשלב בתוכו פתח חדירה ייחודי. כלומר, ניתן לחדור את התחתון בזמן המשחק, מבלי להפסיק את הפעילות המרתקת.

הפתח החדירה בתחתון מגוון במיוחד, ומאפשר חווית עינוג משובחת לזמן החדירה. בפתח זה, מותקנים כ-6 חרוזים המיועדים לעינוג ולספיגת התחושות המיניות של הגבר. הם מגרים ומעוררים את איבר המין בזמן החדירה, מעניקים תחושות חדשות ומהנות, ומשדרגים את חוויית המשחק המיני.

התחתון החוטיני הייחודי הזה הוא מוצר מקסים למתחילות במשחקים מקדימים. הוא מספק לנשים חוויה חדשנית ומרתקת, ומאפשר להן לחוות עינוג מוחלט במהלך המשחק. עם התחתון החוטיני של Hustler Toys, כל אישה יכולה להתרגש ולגלות את עומק העולם המיני בצורה מרהיבה ומפתה.

האם זהו התחתון שתבחרי?

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “תחתון חוטיני עם פתח לחדירה עם חרוזים לעינוג איבר המין Hustler Toys Stimulating panties”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן