מידע נוסף

מותג:NMC

אביזר:חרוזים אנאליים

עשוי מ:סיליקון

אורך כולל:כ- 33 ס"מ

אורך חדירה:כ- 26 ס"מ

קוטר מירבי:כ-4 ס"מ

עמידות למים:עמיד למים

חומרי סיכה מתאימים:חומר סיכה בסיס מים

220.00

חרוזים אנאליים עשויים סיליקון מבית יצרנית אביזרי המין המובילה NMC

תיאור

חרוזים אנאליים עשויים סיליקון רפואי היפואלרגני בעלי ידית אחיזה לשימוש קל ונח. Obeads מורכב מחרוזים בעלי קוטר זהה של כ- 4 ס"מ ומעוצבים במטרה להעניק לך הנאה מירבית בזמן החדירה וההוצאה.

אחזקה ושימוש:
לאחר השימוש יש לשטוף היטב את החרוזים האנאליים באמצעות סבון ומים או חומר לניקוי אביזרי מין. לאחר מכן, יש להמתין כי החרוזים יתייבשו בטרם הכנסתן לקופסא.

איך לשמור על חרוזי האנאליים שלך:

כדי לשמור על החרוזים האנאליים שלך במצב הטוב ביותר ולהאריך את חיי השימוש שלהם, חשוב להקפיד על האחזקה הנכונה. הנה כמה טיפים שיכולים לעזור לך:

  • שטוף את החרוזים האנאליים בסבון ומים או בחומר לניקוי אביזרי מין לאחר כל שימוש. זה יסייע להסרת כל הלכלוך והחיידקים העלולים להיצמד לחרוזים במהלך השימוש.
  • יש להימנע משימוש בחומרים אגרסיביים כמו חומרי ניקוי מוצקים או מרוססים, שעשויים לפגוע בחומר הסיליקון של החרוזים.
  • לאחר השטיפה, יש להמתין עד שהחרוזים יתייבשו לגמרי לפני שמכניסים אותם לקופסא. כך תמנעי צמיחת חיידקים או רעשנים בתוך הקופסא.
  • ניתן לאחסן את החרוזים האנאליים באריזה המקורית שלהם או בקופסא אחסון סגורה ונקייה. כדאי להימנע מאיחסוןם יחד עם חפצים אחרים שעשויים לגרום למעין נזק לחרוזים.

על ידי עקיפת הנחיות אלו ובביצוע אחזקה נכונה, תוכל להבטיח שחרוזי האנאליים שלך יישארו במצב מעולה וישמשו אותך לאורך זמן רב. זוהי הנאה מירבית מההחדרה וההוצאה ותקנה נוספת שתוסיף לחווית השימוש שלך.


חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “שרשרת חרוזים אנאליים מסיליקון NMC – Obeads”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן