שרוול מאריך – Blue Line Triple Sensation Penis Enhancing Sleeve Extension

מידע נוסף

מותג:Blue Line

אביזר:שרוול מאריך

עשוי מ:TPE

אורך כולל:כ- 16.5 ס"מ

אורך חדירה:כ-13 ס"מ

קוטר:כ-3.6 ס"מ

חומרי סיכה מתאימים:חומר סביכה בסיס מים

150.00

שרוול מאריך באורך של 16.5 ס"מ הוא אביזר מין מעורר המיועד להארכת האיבר המין. השרוול מיוצר על ידי חברת Blue Line האמריקאית ומיועד לשימוש עצמי או עם שותף.

השרוול מגיע בגודל אורך של 16.5 ס"מ ומיועד להגברת התענוג וההתרגשות בזמן המין. הוא עשוי מחומרים איכותיים ועמידים ומספק חוויה מינית חדשנית ומרעננת.

היתרונות של השרוול כוללים את היכולת להאריך ולהקטין את האיבר המין, להגביר את התחושה של המשתמש ולהעניק חוויה מינית מופלאה. השרוול נוח לשימוש, קל לניקוי ומתאים לשימוש רגיל או חד פעמי.

השרוול מתאים לכל מי שמעוניין להעשיר את חיי המין שלו ולחוות חוויה חדשה ומרעננת.

תיאור

פתח עולם של הנאה עם שרוול מרחיב

גלה חוויה חדשה ומרתקת עם שרוול ה-Triple Sensation! השרוול מרחיב באורך של כ- 16.5 ס"מ ומביא איתו מגוון של תחושות מרגשות בכל חדירה. הקצה הריאליסטי והמרקם המיוחד של השרוול מצטרף לגבשושיות מוגבהות ובליטות, מעניקים חוויות אינטנסיביות ומעוררות חשק.

השרוול עשוי מחומר רך וקל לניקוי, מה שהופך אותו לעמיד ובטוח לשימוש חוזר. בנוסף, הוא מאפשר לך להאריך את האורך שלך ולהעצים את התחושות במהלך היחסים המיניים. גושים, בליטות ורכסים על משטח השרוול משפרים את העיסוי הפנימי ומוסיפים עוד רמת עניין והתרגשות לחוויה.

אז תתפנקו ותיהנו מהנאה פעמים שלוש ויותר עם שרוול ה-Triple Sensation, ותגלו חוויות חדשות ומרתקות בכל פעם מחדש!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “שרוול מאריך – Blue Line Triple Sensation Penis Enhancing Sleeve Extension”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן