מידע נוסף

אביזר:שמלת מיני סקסית מבית Obsessive

מידה: s/m או l/xl

צבע: שחור

220.00

שמלת מיני רשת ללא תפרים – סקסית, מפתה, מחמיאה במיוחד להתאמת גוף מושלמת ולנוחות מרבית.

תיאור

כותבים למאמר:

הגד גוף חצאית מבד דמוי עור ושיפון הוא בחירה מושלמת למראה נועז, אלגנטי וסקסי. החולצה משלבת בין מבד דמוי עור קל עדין ובמראה רטוב ובד שיפון שקוף, ומגיעה עם גזרה מחטבת המחזיקה במקום המתאים.

הבד הרך והנעים של החולצה מבטיחים חווית לבישה מושלמת. החולצה מורכבת מ-90% פוליאסטר ו-10% אלסטן.

הגד גוף חצאית מבד דמוי עור ושיפון הוא פריט אופנה ייחודי, המתאים לכל אירוע ותכלית. הוא מוסיף מראה ייחודי ומרהיב לכל לוק, ויכול להיות מושלם לשילוב עם שמלות, חצאיות או מכנסיים. הגד גוף חצאית מבד דמוי עור ושיפון הוא פריט שיביא לך את המראה המושלם שתמיד חלמת עליו.
אני רוצה להמליץ על בגד הגוף החצאית מבד דמוי עור ושיפון. הבגד הזה הוא מושלם למראה נועז, אלגנטי וסקסי. הבגד משלב בתוכו מבד דמוי עור קל ועדין ובמראה רטוב, וגם בד שיפון שקוף, בעל גזרה מחאה ומחטבת.

אחת היתרונות של בגד הגוף הזה הוא הבד הרך והנעים מאוד ללבישה. בנוסף, הבגד מורכב מ-90% פוליאסטר ו-10% אלסטן.

אם את רוצה להראות יוצאת דופן ולהישאר בסטייל, בגד הגוף החצאית הזה הוא בחירה מושלמת. הוא יוסיף לך ביטחון וייחודיות וישדרג את המראה הכללי שלך. לכן, אני ממליץ לתת לו הזדמנות ולהוסיף אותו לקולקציית הבגדים שלך.

אל תהססי להשתמש בלינקים שבמטה כדי לרכוש את בגד הגוף החצאית המדהים הזה עוד היום!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “שמלת מיני רשת ללא תפר Obsessive”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן