רתמה לסטרפ און עם ירכונים לרגליים XR Brands – Bardot Garter Belt Style Strap On Harness

מידע נוסף

עשוי מ:רתמה דמוי עור ורצועה אלסטית

אביזר:רתמה לסטרפ און עם ירכונים לרגליים

מותג:XR Brands

דילדו:לא כלול

279.00

רתמה ייחודית לסטרפ און מסדרת U-Strap מבית יצרנית אביזרי הסאדו XR Brands

תיאור

סטרפ און וחגורת בירית ייחודית מסדרת Strap U מציעות נוחות ומשיכה מינית במערכת אחת. הרצועות האלסטיות הרחבות מתאימות לרוב הגדלים ועיצוב הגב האטרקטיבי בסגנון החוטיני מציע יכולת תמרון צמודה. עם טבעות ה- O המתכתיות הכלולות, ניתן להכניס את הדילדו המועדף עליך ולהצמיד אותו למקומו, ואז אתה מוכן להתחיל לחדור לבן/ת הזוג שלך. הרצועה התומכת בגב מעניקה עיצוב הולם יותר, המחבק את קווי המתאר של גופך ומאפשר לך לנוע בחופשיות. יתרון נוסף הוא הקלות בתחזוקה, מה שהופך את זה לבחירה נוחה וסקסית.

בזמן השימוש בדילדו, מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים על מנת להגביר את ההנאה. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הדילדו באמצעות מים ומעט סבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי.
החגורת הייחודית מסדרת Strap U מציעה לך חווית סטרפ און משולבת עם נוחות מינית. הרצועות האלסטיות הרחבות מתאימות לרוב הגדלים ומספקות משיכה חזקה ויציבה. העיצוב האטרקטיבי והמיוחד בסגנון החוטיני של גב החגורה מעניק תמרון צמוד ומרשים.

בנוסף, החגורה מגיעה עם טבעות מתכתיות הכוללות, שבהן תוכל להכניס את הדילדו המועדף עליך. הטבעות מאפשרות לך לקבוע את מקום הדילדו ומבטיחות שהוא יישאר במקומו לאורך כל השימוש.

עם החגורה התומכת בגב, תוכלי להרגיש עיצוב הולם ונוחות יותר. העיצוב מחבק את קווי המתאר של גופך ומאפשר לך לנוע בחופשיות ובקלות.

החגורה קלה לתחזוקה וניקוי. לפני השימוש, מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים להגברת ההנאה. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הדילדו באמצעות מים ומעט סבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי.

אז תכיני את עצמך לחוויה מינית מדהימה עם החגורה הייחודית מסדרת Strap U!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “רתמה לסטרפ און עם ירכונים לרגליים XR Brands – Bardot Garter Belt Style Strap On Harness”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן