מידע נוסף

מותג:B Swish

אביזר:רוקט פוקט

מצבים לבחירה:5 מצבי רטט

אורך כולל:8.7 ס"מ

אורך חדירה:6.7 ס"מ

קוטר מירבי:2 ס"מ

עשוי מ:ABS

עמידות במים:עמיד במים

סוללות:LR 1 - 1

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים, סיליקון ושמן

125.00

BMine – רוקט פוקט איכותי ממותג אביזרי המין האמריקאי המוביל B Swish.

תיאור

כולנו מחפשים את האביזר המתאים לסקס המושלם. אחד מהאביזרים המומלצים ביותר לנשים וגברים הוא רוקט פוקט – ויברטור קטן ונח לנשיאה שמעניק הנאה ותענוג מרגע המגע הראשון.

הרוקט פוקט מגיע עם 5 מצבי רטט שונים, כך שתוכלו למצוא את המצב המועדף עליכם. הוא מעוצב בצורה מעוגלת, המאפשרת חוויה נעימה ומפנקת ביותר.

למרות גודלו הקטן, ה- BMine Classic נוח לשימוש וקל להסתרה, מה שהופך אותו לפתרון מצוין לנשים המחפשות אביזר נוח וקטן לנשיאה. ולא רק זאת, הוא מעניק גם גיוון ושדרוג לסקס עבור הגברים שמעוניינים להפתיע את הנשים שלהם עם מוצר איכותי.

כדי לשמור על הרוקט פוקט ולהאריך את חייו, חשוב להתחשב בנוסחאות הבאות:
1) בזמן השימוש, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה המבוססים על מים, כדי להבטיח הנאה מקסימלית וחוויה עוצמתית.
2) לאחר השימוש, יש לשטוף את הרוקט פוקט במים נקיים וקצת סבון. ניתן גם להשתמש בחומרי ניקוי המיועדים למוצרי מין. לאחר הניקוי, יש להניחו להתייבש לפני שמחזירים אותו לקופסא.

המותג B Swish הוקם בשנת 2007 ומציע אביזרי מין איכותיים ואלגנטיים לנשים. המותג מציע שלוש רמות איכות: Classic, Deluxe ו-Premium. סדרת Classic כוללת אביזרי מין המיועדים לנשים מתחילות, בעוד שסדרת Premium מציעה אביזרי מין היקרים ביותר ומגוונים בעוצמת הרטט ובעיצוב הארגונומי המתקדם. מותג זה מומלץ במיוחד לנשים המחפשות אביזר מין ראשון להתנסות.

אז אם אתם מחפשים את האביזר המושלם לסקס המושלם, רוקט פוקט יכול להיות התשובה שלכם. מוצר איכותי, נוח ומעניק הנאה מרגע המגע הראשון. תנסו ותחוו את ההבדל!
על המוצר:
רוקט פוקט הוא אחד ממוצרי המין של המותג B Swish. הוא מגיע עם 5 מצבי רטט שונים, מה שמאפשר לך לבחור את המצב המתאים לך ביותר בכל רגע נתון. בנוסף, הוא מגיע עם ראש מעוגל, שמעניק נעימות והנאה במגע.

המוצר נועד בעיקר לנשים שמחפשות ויברטור קטן ונוח לנשיאה. בעזרת הפוקט רוקט, תוכלי ליהנות מרגעים מרעננים ומהנים בכל מקום ובכל עת. הוא קל להסתרה ונוח לנשיאה, מה שמאפשר לך להיות מוכנה לחוויות מיניות בכל רגע נתון.

לא רק נשים יכולות ליהנות מרוקט פוקט, אלא גם גברים יכולים להשתמש בו כדי להפתיע את הנשים שלהם ולהעניק להן את התחושה של שדרוג וגיוון בסקס. המוצר מעניק חווית מין מפתיעה ומהנה לשני הצדדים.

בנוסף, השימוש והאחזקה של רוקט פוקט הם פשוטים וקלים. במהלך השימוש, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שמבוססים על מים, כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה. לאחר השימוש, יש להוציא את הסוללה ולשטוף את הרוקט פוקט במים נקיים וסבון. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. לאחר הניקוי, יש להניח את המוצר להתייבש לפני החזרתו לקופסא.

המותג B Swish הוקם בשנת 2007 בקליפורניה ומתמחה בייצור מוצרים איכותיים ואלגנטיים לנשים. החברה מציעה שלוש רמות איכות שונות: Classic, Deluxe ו-Premium. רוקט פוקט של B Swish שייך לרמת ה-Classic, שמיועדת לנשים מתחילות בעולם האביזרים המיניים. המותג מציע גם אביזרים ברמות ה-Deluxe וה-Premium, שמתאימים לנשים עם ניסיון יותר רב בשימוש במוצרי המין.

בסופר אחד מסרטוני היוטיוב של המותג B Swish, ניתן לראות את הרוקט פוקט בפעולה ולהבין כיצד ניתן להשתמש בו וליהנות מכל היתרונות שהוא מציע.

בסיכום, אם את נשית מתחילה בתחום האביזרים המיניים או אם את גבר שמעוניין להפתיע את הנשים שלו, רוקט פוקט הוא בחירה מצוינת. הוא נוח לנשיאה, קל להסתרה ומתאים לשימוש בכל מקום ובכל עת. בנוסף, המוצר מיוצר על ידי המותג B Swish, המציע מוצרים איכותיים ואלגנטיים לנשים.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “רוקט פוקט 5 מצבי רטט B Swish – Bmine.”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן