מידע נוסף

מותג:B Swish

אביזר:רוקט פוקט

מצבים לבחירה:5 מצבי רטט

אורך כולל:8.7 ס"מ

אורך חדירה:6.7 ס"מ

קוטר מירבי:2 ס"מ

עשוי מ:ABS

עמידות במים:עמיד במים

סוללות:LR 1 - 1

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים, סיליקון ושמן

125.00

BMine Classic – רוקט פוקט איכותי 5 מצבי רטט ממותג אביזרי המין האמריקאי המוביל B Swish.

תיאור

רוקט פוקט הוא ויברטור בעל 5 מצבי רטט שונים וראש מעוגל לחווית מגע מענגת. הוא מתאים לנשים שמחפשות אביזר קטן ונוח לנשיאה, כמו גם לגברים שרוצים להפתיע את הנשים שלהם עם אביזר איכותי לשדרוג הסקס.

השימוש ברוקט פוקט הוא פשוט ונוח. במהלך השימוש, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים כדי להעניק נאות מירבי ולהגביר את התחושה. לאחר השימוש, יש להסיר את הסוללה ולשטוף את הרוקט פוקט במים נקיים וקצת סבון. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי מיוחד למוצרי מין. לאחר הניקוי, יש להשאיר את הרוקט פוקט לייבש טרם שהוא מוחזר לקופסא.
BMine Classic הוא רוקט פוקט מדהים שמתאים לנשים וגברים כאחד. הוא מציע חמימות ומענה נעים בחמימות הראש המעוגל שלו. עם 5 מצבי רטט שונים, הוא מספק חוויה מותאמת אישית ומרגשת לכל משתמש.

עם גודלו הקטן והקומפקטי, הוא מושלם לנשיאה בכיס או בתיק ומתאים לשימוש בכל מקום ובכל עת. BMine Classic הוא הפתרון המושלם לנשים שמחפשות ויברטור נוח וקל לשימוש, וגם לגברים שרוצים להפתיע את הנשים שלהם עם אביזר איכותי לגיוון ושדרוג הסקס.

כאשר משתמשים במוצרי המין, חשוב להשתמש בחומרי סיכה המיועדים לשימוש עם מוצרים מיניים. יש להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים כדי להבטיח הנאה מקסימלית ולשפר את החוויה המינית שלך.

לאחר השימוש, חשוב לשטוף את BMine Classic במים נקיים ולהשתמש בקצת סבון עדין. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי שמיועד למוצרי המין. לאחר הניקוי, יש להניח את הרוקט פוקט להתייבש לפני החזרתו לקופסא.

BMine Classic הוא לא רק יעיל ונוח לשימוש, אלא גם עמיד ומתוכנן בצורה איכותית. עם ראש מעוגל ומגע נעים, הוא מבטיח לספק חוויה מרהיבה ומהנה בכל שימוש. אז למה אתה מחכה? תתפנק עם BMine Classic ותיהנה מחוויה מינית חדשה ומרגשת.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “רוקט פוקט 5 מצבי רטט”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן