רוקט פוקט איכותי 10 מצבי רטט vibrating 10 functions

מידע נוסף

חברה:NMC

אורך כולל:12.9 ס"מ

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים, סיליקון ושמן

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:ABS

סוללות:1 סוללה אצבע AA

מצבים לבחירה:10 מצבי רטט

אביזר:רוקט פוקט

155.00

רוקט פוקט איכותי המפיק 10 מצבי רטט שונים מבית יצרנית אביזרי המין המובילה NMC.

תיאור

רוקט פוקט הוא אביזר מין מבית חברת אביזרי המין המובילה NMC. הוא מציע חוויה ייחודית בכל שימוש, עם 4 ראשים מתחלפים שמעניקים אפשרויות שונות להנאה. הרוקט פוקט מגוון ב-10 מקצבי רטט, מאפשר שימוש נוח וקל להסתרה, ומהווה פתרון אידיאלי גם לנשים שמחפשות ויברטור נוח וקטן לנשיאה, וגם לגברים שרוצים להפתיע את הנשים שלהם עם אביזר איכותי לשדרוג הסקס.

על מנת להבטיח את השימוש המיטבי וארוך הטווח של הרוקט פוקט, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים. זה יעזור להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה. לאחר השימוש, יש לשטוף את הרוקט פוקט במים נקיים וסבון עדין, וניתן גם להשתמש בחומרי ניקוי המיועדים למוצרי מין. לאחר הניקוי, יש להניח את הרוקט פוקט להתייבש לגמרי לפני שמירתו בקופסא.
היתרון המרכזי של רוקט פוקט הוא העמידות הגבוהה שלו בפני מים. זה אומר שתוכל להשתמש בו במקלחת או באמבטיה בלבד, ולא תצטרך לדאוג לנזק שיכול להיגרם לו במגע עם המים. זהו פתרון מצוין לאלה שרוצים להנות מהסקס במים או לנקות אותו בקלות לאחר השימוש.

רוקט פוקט מגיע עם 4 ראשים מתחלפים, מה שמאפשר חוויה שונה בכל שימוש. ישנם ראשים עם מראה, ראשים עם טקסטורה מעניינת וראשים עם סולמית לעיסוי יעיל. כל ראש מעניק תחושה מושלמת של הנאה והעצמת התחושה.

הרוקט פוקט כולל 10 מקצבי רטטים שונים, מה שמאפשר לך לבחור את המהירות והעוצמה המתאימה לך. הסקירות של לקוחות מראות שהמקצבים השונים מאפשרים להם להתאים את הסקסטואי לטעמם וליהנות מחוויה אישית ומותאמת אישית.

הרוקט פוקט נוח לשימוש וקל להסתרה. הוא קומפקטי וניתן לנשיאה בקלות, מה שהופך אותו לפתרון מושלם לנשים שמחפשות ויברטור קטן ונוח לנשיאה. גם גברים יכולים למצוא בו פתרון מעולה, כאשר הם רוצים להפתיע את הנשים שלהם עם חוויה מרעננת ומלאת הפתעות.

בסיכום, רוקט פוקט הוא אביזר מין איכותי ומגוון שמתאים לשימוש כפי שתרצה. העמידות בפני מים, הראשים המתחלפים, המקצבים השונים והנוחות הגבוהה הם רק חלק מהיתרונות שלו. אז למה אתה מחכה? תנסה את רוקט פוקט ותחווה חווית סקס משוגעת ומרעננת כמו שעוד לא חווית בעבר!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “רוקט פוקט איכותי 10 מצבי רטט vibrating 10 functions”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן