מידע נוסף

אביזר:רוקט פוקט

אורך כולל:5.5 ס"מ

מצבים לבחירה:מצב רטט בודד

עשוי מ:ABS

קוטר מירבי:1.7 ס"מ

עשוי מ:ABS

עמידות במים:עמיד במים

סוללות:3 LR44

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

39.00

רוקט פוקט מהליין החדש והאופנתי בדמות שרשרת להיט במסיבות הרווקות

תיאור

"רוקט פוקט – אביזר איכותי ומיוחד לנשים"

הרוקט פוקט הוא אביזר חדשני וייחודי לנשים המחפשות אביזר איכותי ומרהיב. המוצר מצויד במנוע רטט חזק המופעל בקלות באמצעות כפתור ההפעלה שבבסיסו. המנוע מאפשר עיסוי נקודתי של הדגדגן והנרתיק, מעניק תחושה נעימה ומרגיעה.

הרוקט פוקט מיוצר מחומרים איכותיים ועמידים, עם ציפוי קשיח וחלק המבטיחים שימוש נוח ונעים. הוא לחלוטין עמיד במים ואפשר להשתמש בו גם במקלחת. בנוסף, הרוקט פוקט עוצב בצורה מיוחדת ומרהיבה, המעניקה מראה ייחודי ומושך.

הרוקט פוקט הוא הבחירה המושלמת כמתנה לבת הזוג או כאביזר איכותי למסיבת רווקות, בזכות השרשרת הייחודית שבו. הוא משלב בתוכו את הפונקציות החשובות לנשים ומציע חוויה נהדרת.

על מנת לשמור על הרוקט פוקט במצב הטוב ביותר ולהאריך את חיי המוצר, חשוב לקחת בחשבון את ההנחיות הבאות:

1) מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה המיועדים למוצרי המין, שמבוססים על בסיס מים. זה יסייע לך ליהנות מחוויה מקסימלית ולהגביר את התחושה במידה הניתנת.

2) לאחר השימוש, יש לשטוף את הרוקט פוקט היטב באמצעות מים נקיים וקצת סבון. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי המין. לאחר הניקוי, יש להניח את הויברטור להתייבש לגמרי לפני החזרתו לקופסא.

בעזרת ההנחיות הללו, תוכלי לשמור על הרוקט פוקט במצב מעולה ולהשתמש בו באופן נוח ונעים לאורך זמן.

בסיכום, הרוקט פוקט הוא אביזר מקסים ויחודי המציע חוויה ייחודית. עם עיצובו המרהיב והמרתק, הוא יכול לשמש כמתנה מושלמת או כאביזר איכותי למסיבת רווקות. עם השימוש הנכון והתחזוקה המתאימה, תוכלי ליהנות ממנו לאורך זמן וליהנות מחוויות נהדרות.
המוצר המדובר במאמר הוא רוקט פוקט מהליין החדש לנשים, המיועד לאביזר איכותי בעל מראה ייחודי ומיוחד. הרוקט מצויד במנוע רטט חזק הנפעל באמצעות כפתור ההפעלה שבבסיסו, מאפשר למשתמשת לחוות עיסוי נקודתי של הדגדגן והנרתיק. הרוקט פוקט מיוצר עם ציפוי מיוחד קשיח וחלק במיוחד, המבטיח שימוש נעים ונוח. המוצר עמיד לחלוטין במים וניתן להשתמש בו גם במקלחת.

הרוקט פוקט הוא לא רק אביזר נהדר לנשים המחפשות מתנה לבת הזוג או כאביזר איכותי למסיבת רווקות, אלא גם כלי חשוב לאחזקה ושימוש תקין. למען הנוחות והשימוש המיטבי של המוצר, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בזמן השימוש. זה יסייע להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הרוקט פוקט באמצעות מים נקיים וסבון. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. לאחר הניקוי, יש להניח לויברטור להתייבש לפני החזרתו לקופסא.

בסיכום, רוקט פוקט מהליין החדש הוא אביזר איכותי ויחודי לנשים, המתאים כמתנה לבת הזוג או כאביזר איכותי למסיבת רווקות. המוצר צורך אחזקה תקינה ושימוש נכון, ולכן מומלץ להשתמש בחומרי סיכה בזמן השימוש ולשטוף היטב את הרוקט פוקט לאחר השימוש.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “רוקט פוקט שרשרת”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן