מידע נוסף

מותג:Vibe Therapy

אביזר:רוקט פוקט

מצבים לבחירה:7 מצבי רטט

אורך כולל:7 ס"מ

קוטר מירבי:2 ס"מ

עשוי מ:ABS

עמידות במים:עמיד במים

סוללות: LR44 -3 + 23a (כלולות)

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים, סיליקון ושמן

299.00

רוקט פוקט פרימיום של מותג הפרימיום והיוקרה Vibe Therapy.

תיאור

מותג אביזרי הפרימיום והיוקרה Vibe Therapy מציג את רוקט פוקט פרימיום, אביזר המין המתקדם והנוח ביותר. הרוקט פוקט מעניק למשתמש חווית רטט מרגשת ומהנה, בזכות מידותיו הקומפקטיות ושלט אלחוטי המאפשר שליטה מלאה ופשוטה. באפשרותך ליהנות משימוש סולו או לשתף פעולה עם שותפ/ה, והרוקט פוקט (לא כולל השלט) עמיד במים, מה שהופך אותו למוצר מושלם גם לשימוש במקלחת.

כדי להבטיח חוויה מירבית ולהאריך את חיי המוצר, חשוב להתחיל ולהסיים את השימוש בצורה נכונה. מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה המיועדים לשימוש עם מוצרי המין, מהם חשוב לבחור גרסה המבוססת על מים. השימוש בחומרי סיכה יגרום להנאה מקסימלית ויחזק את התחושה לרגישות ותענוג.

לאחר השימוש, יש להסיר את הסוללות ולשטוף את הרוקט פוקט במים זורמים ועט סבון או חומר ניקוי מיועד לאביזרי המין. לאחר מכן, מומלץ להניח את המוצר להתייבש בטרם החזרתו לקופסא. ביצוע הוראות אלו יגרום למוצר להחזיק ולשרוד לאורך זמן, ויאפשר לך ליהנות מתענוגות מיניים מתמידים ומרתקים.
3) יש להימנע משימוש ברוקט פוקט בסביבה לא נקייה או בעלת חומרים כימיים פוגעניים, כמו למשל בריכה מלאה בכלור או מוצקים כימיים במידה ולא ניתן להםיר אותם לחלקיקים קטנים ולשטוף את הרוקט פוקט לאחר השימוש.
4) יש להימנע ממגע עם חומרים כימיים או שמנים כבדים בזמן השימוש כגון קרם לשטיפת ידיים או לחותם. יש לשים לב לא להשתמש בסוגי חומרי סיכה אלכוהוליים או חומרים דומים, שכן הם יכולים לפגוע בחומרי הגימור של הרוקט פוקט ולגרום לנזק.
5) יש לאחסן את הרוקט פוקט במקום יבש ומוצל כדי למנוע התקלקות ונזק מוקלט.
6) יש להימנע משמשון או הפעלת הרוקט פוקט במצב שלא תאריך הסוללות מתייבש.
7) במידה והרוקט פוקט מועבר לשימוש בידי אדם אחר, יש לשטוף ולחלק בקפידה לפני השימוש בו.

הנה כמה המלצות לאחר השימוש ברוקט פוקט פרימיום. אנו ממליצים להתחיל בניקוי הרוקט פוקט מיד לאחר השימוש, כדי למנוע צביעה מותקנת של נוזלים ושאר חומרים באביזר. יש להשתמש במים פושרים ובסבון עדין לניקוי הרוקט פוקט. אם נדרש, ניתן להשתמש במברשת רכה ולמרוח קצת סבון על המברשת ולשטוף את הרוקט פוקט בעדינות. אחרי שהרוקט פוקט נשטף במים, יש למצות אותו במגבת יבשה ולהניחו לייבוש טבעי. לאחר הייבוש המלא יש לשמור על הרוקט פוקט במקום יבש ומוצל, במטרה למנוע התקלקות ונזק מוקלט למוצר.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “רוקט פוקט עם שלט אלחוטי Vibe Therapy – Incessancy”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן