מידע נוסף

עשוי מ:ABS

קוטר מירבי:1.7 סמ

אורך כולל:6.2 סמ

מצבים לבחירה:10 מצבי רטט

אביזר:רוקט פוקט אלחוטי

מותג:Lovetoy

חומרי סיכה מתאימים:גלים ונוזלים על בסיס מים, סיליקון ושמן

סוללות: LR44 -3 (כלולות)

עמידות במים:עמיד במים

230.00

רוקט פוקט אלחוטי פרימיום 10 מצבי רטט.

תיאור

רוקט פוקט אלחוטי: קומפקטיות ונוחות בשימוש

רוקט פוקט אלחוטי הוא מוצר מהנה ומרטט ממוקד, המגיע עם שלט אלחוטי לשליטה נוספת. בעל מידות קומפקטיות, הוא מאפשר שימוש נח ונוח, בין אם אתם רוצים ליהנות משימוש בפרטיות או לשחק כחלק ממשחק זוגי.

הרוקט פוקט עמיד במים, מה שהופך אותו למוצר מושלם גם לשימוש בזמן המקלחת. חשוב לציין שהשלט אינו עמיד למים, לכן יש לשמור עליו מרחק מהמים במהלך השימוש.

על מנת להבטיח שימוש מהנה ויעיל, מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שמבוססים על מים. כך תוכלו להעצים את התחושה וליהנות מחווית שימוש מקסימלית.

לאחר השימוש, חשוב להוציא את הסוללות מהרוקט פוקט ולשטוף אותו תחת מים זורמים. ניתן להשתמש במעט סבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין על מנת להבטיח ניקיון מוחלט.

בסיכום, רוקט פוקט אלחוטי הוא מוצר ייחודי המספק שלושה יתרונות בולטים: קומפקטיות, נוחות ועמידות במים. בנוסף, תהליך האחזקה והשימוש שלו פשוט וקל. כל אלו הופכים את הרוקט פוקט לבחירה מושלמת לכל מי שרוצה ליהנות מהפלאז' המרטט שלו.
3) יש לאחזר את הרוקט פוקט לתוך האריזה המקורית לאחר השימוש על מנת לשמור על מצבו הטוב ולמנוע נזקים כתוצאה מאחסון שגוי או נפילה.
4) השתמש בשלט האלחוטי בצורה נכונה וכפי שמופיע בהוראות השימוש. ודא כי השלט מחובר לרוקט פוקט בצורה תקינה ושימושית.
5) נא לאחזר את הרוקט פוקט לתוך מים ולהימנע משימוש במים בעת השימוש כדי למנוע נזקים למכשיר ולשלט.
6) אין להשתמש ברוקט פוקט במים חמים מדי או במים מתוקים מדי כדי למנוע פגיעה במכשיר ולהשתמש בו בצורה יעילה ומושלמת.
7) המוצר מיועד לשימוש אישי ולא יש לספקו למי שלא מגיל 18 ולא להשתמש בו בצורה לא נאותה או בניגוד לחוקי המקום.
8) יש להימנע מהשתמש ברוקט פוקט בסביבות חשמליות על מנת למנוע תקלות או נזק למכשיר.
9) במידה ויש כל תקלה או נזק לרוקט פוקט, יש להפסיק את השימוש באופן מיידי ולפנות לשירות הלקוחות של היצרן לתיקון או החלפה.

בסיכום, הרוקט פוקט הוא מוצר איכותי ונוח לשימוש, אך על מנת להבטיח שימוש בטוח וארוך טווח, חשוב להקפיד על אחזקה ושימוש תקין של המוצר. על ידי הצפנת ההוראות הללו והמלצות היצרן, תוכל ליהנות ממקלחות רגועות ומהנות עם הרוקט פוקט האלחוטי.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “רוקט פוקט עם שלט אלחוטי.”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן