רוקט פוקט סיליקון 10 מצבי רטט סגול | NMC- Girly Girl Memories

מידע נוסף

מותג:NMC

אביזר:מיני רוקט

עשוי מ:סיליקון

מצבים לבחירה:10 מצבי רטט

אורך כולל:כ-10.9 ס"מ

אורך חדירה:כ-3.5 ס"מ

חומרי סיכה מתאימים:חומר סיכה בסיס מים

120.00

רוקט פוקט הוא אביזר מיני קטן ואיכותי שמבית חברת NMC. הוא עשוי מסיליקון רך ומגיע עם מאלץ מיניאטורי המפיק רטטים עדינים. הרוקט פוקט מציע 10 מצבי רטט שונים להנאה מגוונת. הוא קל לשימוש, נוח לנשיאה וקל להסתרה. מוצר זה מתאים לנשים שמחפשות ויברטור קטן ונח לשימוש עצמי, וגם לגברים שרוצים להפתיע את בתם עם אביזר מיני איכותי.

תיאור

רוקט פוקט – אביזר מיני לגירוי עדין

רוקט פוקט הוא אביזר מיני קטן ואיכותי מבית חברת NMC המובילה בתחום אביזרי המין. הרוקט עשוי מסיליקון רך ונעים למגע, וכולל מאלץ מיניאטורי המיועד לגרירת גירוי עדין ומהנה.

רוקט פוקט מגיע עם 10 מקצבי רטט שונים שיכולים להעצים את ההנאה בזמן השימוש. בנוסף, הוא נוח לשימוש, קל להסתרה ומהווה פתרון מצוין לנשים שמחפשות ויברטור קטן ונוח לנשיאה, וגם לגברים שרוצים להפתיע את השותפה שלהם באביזר איכותי לשדרוג החוויה המינית.

שימוש ותחזוקה:

  1. השתמשו בחומר סיכה על בסיס מים כדי להגביר את ההנאה בזמן השימוש.
  2. לאחר השימוש, נקו את הרוקט פוקט במים עם מעט סבון או חומר ניקוי מיוחד לאביזרי מין. יש להשתמש בהשטפה ולהשתין את הרוקט לפני שתחזירו אותו לקופסתו.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “רוקט פוקט סיליקון 10 מצבי רטט סגול | NMC- Girly Girl Memories”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן