רוקט פוקט סיליקון 10 מצבי רטט כחול | NMC- Girly Girl Memories

מידע נוסף

מותג:NMC

אביזר:מיני רוקט

עשוי מ:סיליקון

מצבים לבחירה:10 מצבי רטט

אורך כולל:כ-10.9 ס"מ

אורך חדירה:כ-3.5 ס"מ

חומרי סיכה מתאימים:חומר סיכה בסיס מים

120.00

רוקט פוקט הוא אביזר איכותי ונוח לשימוש מבית חברת NMC. הוא עשוי מסיליקון רך ומאלץ מיניאטורי המפיק גירוי עדין מאוד. הרוקט פוקט מגיע עם 10 מקצבי רטט שונים להעצמת ההנאה. הוא נוח לשימוש, קל להסתרה ומתאים גם לנשים שמחפשות ויברטור קטן ונח לנשיאה וגם לגברים שרוצים להפתיע את הנשים שלהם עם אביזר מין איכותי. כדי לשמור על הרוקט פוקט, מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים בזמן השימוש ולשטוף אותו במים וסבון או חומר ניקוי מיוחד לאביזרי מין לאחר השימוש.

תיאור

רוקט פוקט – אביזר איכותי לגיוון ושדרוג הסקס

רוקט פוקט הוא פריט ממשפחת האביזרים המיניים של חברת NMC המובילה בתחום. הרוקט עשוי מסיליקון רך ונעים למגע, ומגיע עם מאלץ מיניאטורי המפיק רטטים עדינים במיוחד.

הרוקט פוקט מציע 10 מקצבי רטט שונים, מה שמאפשר הנאה מגוונת ומרגשת. בנוסף, הוא נוח לשימוש, קל להסתרה ומהווה פתרון מצוין עבור נשים שמחפשות ויברטור קטן ונוח לנשיאה, וגם עבור גברים שרוצים להפתיע את השותפה שלהם עם אביזר איכותי לשדרוג החוויה המינית.

כדי להשפיע על ההנאה בצורה מרבית, מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים בזמן השימוש. לאחר השימוש, יש לנקות את הרוקט פוקט בעדינות במים עם מעט סבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין, ולהשאירו להתייבש לפני השמירה עליו.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “רוקט פוקט סיליקון 10 מצבי רטט כחול | NMC- Girly Girl Memories”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן