239.00

Ammo – רוקט פוקט נטען ועוצמתי בעל 10 מצבי רטט שונים של מותג אביזרי המין  Excellent Power (NMC).

תיאור

רוקט פוקט נטען ועוצמתי מבית יצרנית אביזרי המין Excellent Power (NMC) הוא אביזר מין מרהיב שמעניק הנאה מרשימה. הרוקט פוקט מעוצב בצורה קומפקטית ומגוון מצבי הרטט העוצמתיים שלו מוסיפים לחווית השימוש. בנוסף, האביזר דיסקרטי וניתן להסתירו בקלות בארון או במגירה.

הרוקט פוקט מומלץ לנשים וזוגות המעוניינים להתנסות עם אביזר מין איכותי ומרהיב. ניתן להשתמש בו לבד או בזוג ולחוות חוויה מפתיעה ומרעננת.

על מנת לשמור על האביזר במצב הטוב ביותר ולהבטיח הנאה מקסימלית, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שמבוססים על מים. זה יסייע להגביר את התחושה וליהנות מחוויית שימוש טובה יותר.

לאחר השימוש, יש לשטוף את הרוקט פוקט באמצעות מים ומעט סבון או חומר ניקוי מיוחד לאביזרי מין. יש לשמור על ניקיונו ולוודא שהוא מוכן לשימוש בפעם הבאה.
3) לאחר השטיפה, יש למגב את הרוקט פוקט בעדינות עם מגבת יבשה או מטלית נקייה על מנת להסיר את הלכלוך ולשמור על הברק והניקיון של המוצר.

4) מומלץ לא לשטוף את הרוקט פוקט תוך שימוש במים רותחים או במכונת כביסה. השימוש בחומרי ניקוי חזקים יכול לפגוע בחומרים המרכזיים של המוצר ולגרום לנזקים.

5) על מנת לשמור על אורך חיי הרוקט פוקט, יש לאחסן אותו במקום יבש ומוצל עם טמפרטורה נמוכה. ניתן להשתמש בקופסא או תיק נשיאה כדי לשמור על דיסקרטיות ולמנוע נזקים מכלי הבנייה או כלי המטבח האחרים.

6) במידה ומוצאים כל סימני נזק או תקלה ברוקט פוקט, מומלץ להפסיק את השימוש בו ולפנות ליצרן או למוקד שירות לתיקון או החלפת המוצר.

7) יש להימנע משימוש ברוקט פוקט אם יש כל סיכון לגירויים או תופעות לוואי. יש לעיין בהוראות השימוש ולהתייעץ עם מומחה לפני השימוש.

8) חשוב לשים לב ולהימנע משימוש ברוקט פוקט באורך זמן ארוך במקרים של אי שימוש, כמו למשל במהלך הריון או לאחר לידה. יש להתייעץ עם רופא לפני השימוש במקרים כאלה.

9) יש להימנע משימוש ברוקט פוקט במקרים של כאבים או תחושות חולשה באזור האיברים המיניים. במקרים כאלה, יש להתייעץ עם רופא לפני השימוש.

10) חשוב לשים לב ולהימנע משימוש ברוקט פוקט במקרים של תופעות לוואי כמו גירויי עור, גירויי שינוי כושר ראיה או תחושה, גירויי זיכרון או גירויי תפיסה. במקרים כאלה, יש להפסיק את השימוש ולפנות לרופא.

בסופו של דבר, חשוב לזכור שכל מוצר של אביזרי המין יש להשתמש בו בצורה אחראית ובהתאם להוראות היצרן. בשימוש נכון ובאחזקה תקינה, תוכלו ליהנות מהרוקט פוקט שלכם בצורה מרעננת ובטוחה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “רוקט פוקט נטען עוצמתי NMC-Ammo”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן