רוקט פוקט מסיליקון לנקודת הג'י 10 מצבי רטט NMC – OL Vibe

199.00

רוקט פוקט מסיליקון איכותי מבית NMC בעל 10 מצבי רטט.

תיאור

הכירו את הרוקט פוקט – הטוב ביותר!
הרוקט פוקט הוא הפריט המושלם בגודלו וצורתו. מבוסס על מנוע רטט המפיק 10 מקצבי רטט שונים, הרוקט פוקט מאפשר עיסוי ודגדוג מדויק בנקודות העיסוי הרצויות. הוא מתאים לשימוש גם ככלי לנקודת ה-G וגם לחדירה אנאלית ווגינאלית עדינה.
היתרון המובהק של רוקט פוקט הוא הקצה הבולט שמאפשר חווית רטט חזקה וממוקדת בדיוק על האזור שאת הכי אוהבת – גם לנקודת ה-G. בנוסף, רוקט פוקט נוח לשימוש, קל להסתרה ומהווה פתרון מצוין לנשים המחפשות ויברטור קטן ונוח לנשיאה. גם לגברים שמחפשים להפתיע את הנשים שלהם באביזר איכותי ומקצועי לגיוון ושדרוג חווית המין, רוקט פוקט הוא הבחירה המושלמת.
מוצר זה מתאים לשימוש בסולו או ככלי זוגי בחדר המיטות.
אחזקה ושימוש:
1) בעת השימוש במוצרי המין כמו רוקט פוקט, מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהם על בסיס מים בלבד. כך תוכלו להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן בחדר המיטות.
2) לאחר השימוש, יש לשלוף את הסוללות ולשטוף את הויברטור במים נקיים וסבון קל. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי המין. לאחר הניקוי, יש להניח לויברטור להתייבש לפני החזרתו לקופסא.
הרוקט פוקט הוא הבחירה המושלמת לחווית המין האיכותית והמקצועית שלך!
אחזקה ושימוש:
1) בעת השימוש במוצרי המין כדוגמת רוקט פוקט, מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בלבד. זה יסייע להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן בחדר המיטות.
2) לאחר השימוש, יש לשלוף את הסוללות ולשטוף את הויברטור עם מים נקיים וקצת סבון. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. לאחר הניקוי, יש להניח לויברטור להתייבש בטרם החזרתו לקופסא.
3) יש לשמור על הרוקט פוקט במקום יבש ומוצל בכדי למנוע נזקים למוצר ולהבטיח את איכותו ושימושו לאורך זמן.
4) לפני כל שימוש, יש לבדוק את מצב הסוללות ולהחליף אותן אם הן חלשות כדי להבטיח פעולה יציבה של הויברטור.
5) מומלץ לא להשתמש במוצר אם יש לך רגישות או רעיון שיכול לגרום לך כאב או תסמין כלשהם.
6) יש לשמור על הרוקט פוקט מנותק מחשמל בזמן שלא בשימוש על מנת למנוע פעולה בלתי רצונית ולשמור על בטיחותך.

לסיכום, רוקט פוקט הוא מוצר מצוין לשימוש בסולו או כמוצר זוגי בחדר המיטות. עם תחזוקה ושימור נכון, תוכלו ליהנות מרטט חזק ומהנה באזור המבוקש לאורך זמן. כמובן, יש להשתמש במוצר עם זהירות ולעקוב אחרי ההוראות והנחיות השימוש שלו.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “רוקט פוקט מסיליקון לנקודת הג'י 10 מצבי רטט NMC – OL Vibe”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן