קולר קינקי שחור בד סקוץ עם מצבטי פטמות Lux Fetish – Collar And Nipple Clips

מידע נוסף

מותג:Lux Fetish

אביזר:קולר ומצבטי פטצות

עשו מ:מתכת, גומי

230.00

קולר קינקי שחור בד סקוץ עם מצבטי פטמות מבית חברת אביזרי הסאדו והשליטה האמריקאית Lux Fetish הוא אביזר מרגש ומהנה לשימוש במשחקי סאדו ושליטה. הקולר מעוצב בצורה אלגנטית ומרשימה, ומגיע עם מצבטי פטמות שמוסיפים לו מראה מרהיב.

היתרונות של הקולר כוללים את העיצוב האיכותי, הנוחות בשימוש והיכולת להוסיף רמה נוספת של כיף ותענוג למשחקי השליטה והסאדו. הוא מתאים לשימוש עם פנישים ושרשראות נוספות ליצירת חווית שימוש מרתקת.

בסיכום, קולר קינקי שחור בד סקוץ עם מצבטי פטמות מבית Lux Fetish הוא אביזר מרהיב ומהנה המתאים למשחקי סאדו ושליטה, ומוסיף רמה נוספת של תענוג והתרגשות לחוויה.

תיאור

קולר ומצבטי פטמות – Lux Fetish

הקולר ומצבטי הפטמות של Lux Fetish מציעים חווית שילוב בין הנאה ללחץ בצורה מרתקת. הקולר האיכותי מגיע עם שני מצבטי פטמות המיועדים להגשת הפנאי שלכם. נעשה במיוחד לנוחות ולאורך זמן, הקולר מצויד בקרבורציה כפולה ושרשרת המתפצלת לשניים באורך 20 ס"מ.

הצווארון מתכוונן בין 35 ל-54 ס"מ בהיקף, והמצבטים נפתחים לרוחב של 1.2 ס"מ. עשוי חומרים איכותיים כמו ניאופרן, ניילון, סקוטש, מתכת וגומי, הקולר מגיע בצבע שחור מסתובב ומתאים לכל צורך.

המצבטים מכילים קצה ויניל המעניק נוחות נוספת ואחיזה מושלמת. עם הקולר המעטר את הצוואר של השובב שלך, והשרשרת המשתלשלת בפיתוי על החזה שלהם, תהנו מחווית פטיש ועונג בלתי נשכחת.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “קולר קינקי שחור בד סקוץ עם מצבטי פטמות Lux Fetish – Collar And Nipple Clips”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן