מידע נוסף

מותג:XR Brands

אביזר:קולר קינקי

עשוי מ:דמוי עור

דמות:חתלתולה שובבה

119.00

קולר קינקי שחור דמוי עור עם דמות חתלתולה מסדרת Master Series של חברת אביזרי הסאדו והשליטה האמריקאית XR Brands הוא אביזר איכותי ומרשים לשימוש במשחקי סאדו ושליטה. הקולר מעוצב בצורה מרהיבה ומזמין לחווית שליטה מרגשת ומהנה. עשוי מחומרים איכותיים ועמידים, הקולר מספק נוחות ואיכות בכל פעם שהוא in use. הוא מתאים למתחילים ולמנוסים כאחד ומתאים לשימוש במגוון סצנות ומטרות של שליטה והנאה.

קטגוריות: , ,

תיאור

הקולר הסקסי והמסוגנן הזה הוא האביזר המושלם עבור חתלתולה שובבה ומלאת סטייל. עשוי ממתכת נטולת ניקל ועם רצועת עור טבעונית, הקולר מתאים לכל אירוע או לערב מרגש. עם טבעת המושכת את העין בצורת ראש חתול, הוא מוסיף חן ואופי לכל הופעה. נוח לשימוש ומתכוונן בקלות באמצעות הדוחפים מאחור, מאפשר לך להתאים אותו בצורה שמתאימה לך. הרצועה מתכווננת בין 32.3 ל-40 ס"מ והאורך הכולל שלה הוא 44.5 ס"מ. ברוחב של 1.5 ס"מ, הקולר מושלם להשלמת כל לוק בסגנון מיוחד.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “קולר סקסי החתולה השובבה | Kinky Kitty”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן