מידע נוסף

אביזר: פצצת אמבטיה המכילה פרומונים

מותג:תחתון לחדירה ישירה מבית Obsessive

49.00

פצצת אמבטית כיף המכילה פרומונים לערב רומנטי במיוחד

תיאור

פרומונים הם חומרים שיש להם את היכולת להשפיע על החושים שלנו. הם משלימים מסרים בלתי מודעים שמגרים תגובה בלתי מבוקרת על האדם. פצצת האמבטיה שלנו מכילה פרומונים טבעיים שמתקנים ומעניקים תחושת הזנה לעור הגוף. היא משאירה גם סרט מגן על העור כדי לשמור עליו. הניחוח של הפצצה הוא פרחוני ופירותי, המאפשר לך להרגיש את הרעננות והנעורים לאחר האמבטיה. הוראות השימוש פשוטות – פשוט רסקי את הפצצה באמבטיה מלאה במים חמים והתפנקי באמבטיה ארומטית ומרגיעה. הפצצה מגיעה במשקל של 100 גרם כך שתוכלי להנות ממנה לאורך זמן.
מגע מתמיד עם רעשי העיר ומתח היומיומי עשויים להשפיע על הרוגע והרוגע שלנו. למרות שיכול להיראות כמו משימה איומה, התחממותה של פצצת האמבטיה הפרחונית והפירותית יכולה להיות דרך נהדרת להרגעה ושיפור המצב הרוח.

פצצת האמבטיה מכילה פרומונים, חומרים המשפיעים על החושים ומגרים תגובה בלתי מבוקרת על האדם. הם מדגישים אטרקטיביות נשית, מפתים ומגרים את החושים. בנוסף, פצצת האמבטיה מועשרת בשמנים טבעיים המעניקים תחושת הזנה לעור ומשאירים סרט מגן על הגוף.

הפצצה מגיעה בגרסת ריח כיף, עם תוספת ניחוח פרחוני ופירותי המעניק לאמבטיה חוויה ארומטית מדהימה. כמו כן, פצצת האמבטיה כוללת שמנים טבעיים ומעוררי עור, המעניקים תחושה של הזנה ומשאירים מרקם על הגוף.

אופן השימוש פשוט ונוח – פשוט פתח את פצצת האמבטיה והכניסה לאמבטיה המלאה במים חמים. לאחר מכן, תוכלו ליהנות מאמבטיה ארומטית מושלמת.

פצצת האמבטיה זמינה בגודל של 100 גרם, מה שמאפשר שימושים מרובים וחוויות רבות.

אז תפסיקו לחשוב על הפצצה כפורנוגרפיה אמבטיה ותתנו לעצמכם פגישה עם הרוגע והניחוחות שישפיעו על חייכם בצורה חיובית.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פצצת אמבטיה המכילה פרומונים Obsessive – Fun Bulous”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן