מידע נוסף

מותג:Panthra

אביזר:מסאג'ר וונד

מצבים לבחירה:8 מצבי רטט

מהירויות:5 מצבי מהירות

רטט:3 מקצבי רטט

עמידות במים:עמיד במים

טעינה:נטען בכבל USB באמצעות כבל USB

נרתיק:כולל נרתיק מהודר מתנה

צבע: מנומר

459.00

מסאג'ר וונד מעוצב בסגנון מנומר ייחודי ואופנתי ובאיכות מצויינת מבית Panthra

תיאור

אם בא לכם לעסות את גופכם או לעורר את הנקודות הרגישות ביותר שלכם, שרביט הקסם הרב תכליתי הזה יכול לשמש לגירוי חיצוני לעיסוי מרגיע ונעים. הצוואר הגמיש של שרביט הקסם מבטיח כי העיסוי יכול להגיע בקלות לכל חלקי הגוף. השרביט כולל מנוע חזק המצויד בשלושה מקצבי רטט שונים וחמישה מהירויות שונות. ניתן לשלוט בקלות על המקצבים והמהירויות באמצעות הכפתורים הנמצאים בידית השרביט. השימוש בשרביט הקסם הוא מאוד פשוט ונוח. ניתן לטעון את המסאג'ר באמצעות כבל USB והוא קל לניקוי. בנוסף, המוצר מגיע עם תיק מנומר מהודר כמתנה.

חשוב לקחת בחשבון שהמוצר מכיל סוללת ליתיום נטענת. על מנת לשמור על תקינותו של המוצר ולמנוע התרוקנות של הסוללה, יש לטעון ולהפעיל את המסאג'ר לפחות פעם בחודש. דבר זה חיוני לכל מוצר שמכיל סוללת ליתיום מכל החברות בעולם.
שרביט הקסם הרב תכליתי – עיסוי מרגיע ונעים

אם בא לכם לעסות את גופכם או לעורר את הנקודות הרגישות ביותר שלכם, שרביט הקסם הרב תכליתי הזה יכול לשמש לכם כגירוי חיצוני לעיסוי מרגיע ונעים. הצוואר הגמיש של שרביט הקסם מבטיח כי העיסוי יכול להגיע בקלות לכל חלקי הגוף. מסאג'ר זה מכיל מנוע חזק בעל 3 מקצבי רטט שונים ו-5 מהירויות שונות, וקל מאוד לשלוט עליהם בעזרת הכפתורים הממוקמים בידית השרביט. השימוש בו הוא פשוט ונוח, ובנוסף, הוא נטען באמצעות כבל USB וניקויו הוא קל ופשוט.

מוצר זה מגיע עם תיק מנומר מהודר כמתנה.

אחזקה ושימוש:
1. בזמן השימוש במוצרים המיניים, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שהם על בסיס מים כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה.
2. לאחר השימוש, יש לשטוף את המסאג'ר באמצעות מים ומעט סבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין.

חשוב מאוד לדעת: מוצר זה מכיל סוללת ליתיום נטענת ועל מנת לשמור על תקינותו של המוצר ולמניעת התרוקנות הסוללה, חובה לבצע טעינה והפעלה למוצר לפחות פעם בחודש. כל המוצרים המכילים סוללת ליתיום מכל החברות בעולם נדרשות לעשות פעולה זו על מנת לשמור על תקינותם.

השקע הרגיל בקצה הכבל מתחבר למטען נייד בתקע לחשמל או ליציאת USB במחשב או במספר מכשירים אחרים. לאחר החיבור, ניתן להתחיל בטעינה. במידה והתקע או היציאה אינם זמינים בקרבת מקום, ניתן להשתמש בכבל המצורף למוצר בקצהו השני של USB. ניתן לחבר את הכבל לכונן USB במחשב או לכל פאות USB אחרת שזמינה.

מוצר זה מבית פנתרה עונה על כל הצרכים שלכם לעיסוי מרגיע ונעים. תיהנו מחווית העיסוי המושלמת!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פנתרה מסאג'ר וונד Panthra – Shaka Massager”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן