299.00

ויברטור רוקט פוקט מעוצב בסגנון מנומר ייחודי ואופנתי ובאיכות מצויינת מבית Panthra

תיאור

אם אתם מחפשים אביזר מין שיוציא את הפנתרה הפנימית שבך ואם אתם רוצים אביזר שתוכלו לקחת אתכם בדיסקרטיות לאן שלא תלכו אז ויברטור המיני רוקט פוקט הזה הוא הבחירה המושלמת עבורכם. ויברטור זה מעוצב בצורת שפתון מנומר בעיצוב מלהיב וחייתי בגודל קומפקטי, כך שהוא נכנס בקלות לתיק או לתיק האיפור שלך. כאשר שתרצו להשתמש ברוקט פוקט, פשוט הסירו את המכסה והוא מוכן לשימוש ולהנאה. ויברטור Asha כולל ציפוי סיליקון רך ונח לשימוש וכולל 10 פונקציות רטט, 3 מהירות ו-7 תבניות.

הויברטור עמיד למים, כך שתוכלו להשתמש בו בכל מקום, אפילו במקלחת, וניתן לטעון אותו בקלות באמצעות כבל ה- USB הכלול.

אך חשוב לקחת בחשבון כמה נקודות חשובות במהלך השימוש והתחזקות הויברטור:
1. בזמן השימוש במוצרי המין מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בכדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן.
2. לאחר השימוש יש לשטוף את הויברטור באמצעות מים ומעט סבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין.

כמו כן, חשוב לקחת בחשבון שהויברטור מכיל סוללת ליתיום נטענת ועל מנת לשמור על תקינותו של המוצר ולמניעת התרוקנות הסוללה, חובה לבצע טעינה והפעלה למוצר לפחות אחת לחודש. כל מוצרים המכילים סוללת ליתיום מכל החברות בעולם נדרשות לעשות פעולה זו על מנת לשמור על תקינותם.

אז בואו להיות פנתרות…
כלי אביזר מין הוא מוצר אישי המשמש להענג ותירוץ לערמות והתרפות מיניות. אחד הכלים המובילים בשוק הוא ויברטור המיני רוקט פוקט Asha. עם עיצובו המיוחד והמלהיב בצורת שפתון מנומר, הוא הבחירה המושלמת עבורכם.

הויברטור מעוצב בגודל קומפקטי, כך שניתן לשמור אותו בקלות בתיק או בתיק האיפור שלכם. כאשר תרצו להשתמש בו, פשוט הסירו את המכסה ותהנו מהפנטזיה. הוא מגוון עם 10 פונקציות רטט, 3 מהירויות ו-7 תבניות, מאפשר לכם להתאים את החוויה לטעמכם המיוחד.

הויברטור עמיד למים, כך שתוכלו להשתמש בו בכל מקום, כולל במקלחת. כמו כן, ניתן לטעון אותו בקלות באמצעות כבל ה-USB המצורף למוצר.

חשוב לציין שהויברטור מכיל סוללת ליתיום נטענת. על מנת לשמור על תקינותו המוצר ולמנוע התרוקנות הסוללה, מומלץ לבצע טעינה והפעלה למוצר לפחות פעם בחודש.

כדי להבטיח השלמה וניקיון מירביים, מומלץ לשטוף את הויברטור במים וסבון או בחומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין לאחר השימוש.

אז בואו להיות פנתרות ולחוות חוויה ייחודית ומהנה עם הויברטור המיני רוקט פוקט Asha. אל תחמיאו לעצמכם על התקופה הקרה, פנו אל היעד החם והמרגיע שמחכה לכם. הזמינו עכשיו!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פנתרה ליפסטיק ויברטור Panthra – Asha Lipstick Vibrator”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן