מידע נוסף

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

דגם:Replica Vagina Anna Bell

עשוי מ:SuperSkin

אביזר:מאונן לגבר מתחמם

מותג:Pornstar Shower Sex Stroker

699.00

הסטרוקר המקורי של Pornstar Stroker בעיצוב נרתיק האמיתי בדמותה של השחקנית Anna Bell.

תיאור

הסטרוקר המקורי מסדרת האמבטיה המובילה בעולם הוא הדוגמניות המעוצב על פי מבנה גופה של שחקנית הפורנו Anna Bell. הסטרוקר בדגם זה מצויד בטקסטורה מיוחדת שנוצרה במיוחד עבור Anna Bell בלוס אנג'לס, כדי ליצור חווית גמירה מפנקת ומענגת במיוחד. החדשנות בסדרת הכוכבות של Pornstar Stroker מציעה גם מתאם לחיבור המקורי לאמבטיה, שמוסיף מימד של הנאה באמבטיה ומענה עוצמתי ומהנה למשתמשים. בנוסף, המוצר מצורף גם מכסה חכם שמתאים במיוחד למעמד טלפון סלולרי, כך שניתן לצפות בסרט בקלות. המוצר מגיע במארז פח מעוצב עם לוגו החברה. כדאי להיזהר מחיקויים ולהשתמש רק במוצר המקורי כדי ליהנות מחוויה מירבית. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את המוצר עם מים חמימים פושרים בלבד, ואין להשתמש בסבון ידיים או כל תכשיר אחר שעשוי להרוס את ה-CyberSkin של המוצר. המוצר מגיע עם שקית אבקה לחידוש המוצר.
הסטרוקר המקורי מסדרת האמבטיה המובילה בעולם הוא הדגם הדוגמני המעוצב על פי מבנה גופה של שחקנית הפורנו Anna Bell. הסטרוקר בדגם זה מתאים לחווית גמירה מפנקת ומענגת במיוחד, עם טקסטורה מיוחדת שנוצרה במיוחד עבור Anna Bell בלוס אנג'לס.

כדי להוסיף מימד של הנאה באמבטיה, מצורף לערכה מתאם לחיבור המוצר לאמבטיה. המתאם מאפשר חוויה עוצמתית ומהנה במיוחד, כמו באיבר הממין.

לסדרת הכוכבות של Pornstar Stroker יש גם חדשנות נוספת – מכסה חכם שעוצב במיוחד כמעמד לטלפון הסלולרי. המכסה מאפשרת תמיכה נוחה בסרטים שאתה צופה בהם במהלך השימוש.

המוצר מגיע במארז פח מקורי ומעוצב עם לוגו החברה. חשוב להיזהר ולהימנע מחיקויים, כדי להבטיח חוויה מרבית ולהשתמש רק במוצר המקורי.

לתחזוקה הנכונה של המוצר, יש לשטוף אותו היטב עם מים חמימים פושרים בלבד. יש להימנע משימוש בסבון ידיים או כל תכשיר אחר שעשוי לגרום נזק לחומר ה-CyberSkin שבמוצר.

המוצר מגיע עם שקית אבקה לחידוש המוצר ושמירה על איכותו.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פנס פלשלייט לאמבטיה | Anna Bell – Shower Sex Pussy”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן