מידע נוסף

אורך כולל פלאג:7.5 ס"מ

אביזר:פלאג אנאלי

מותג:NMC

סוללות:2 AAA (כלול במוצר)

עמידות במים:עמידות מלאה במים

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עשוי מ:סיליקון רפואי

עשוי מ:סיליקון רפואי

קוטר מירבי:3.2 ס"מ

אורך חדירה:5 ס"מ

199.00

Thriller Ass – פלאג אנאלי איכותי רוטט משולב עם טבעת זקפה העשויים סיליקון של מותג אביזרי המין NMC.

תיאור

פלאג אנאלי רוטט וטבעת זקפה המומלצים לגברים כדי להעצים את החוויה במיטה – בעיקר לבד או בזוג. הפלאג מעוצב בצורה מיוחדת כדי לספק חדירה נעימה ונוחה להגברת האורגזמה. הטבעת גמישה ורחבה יחסית ומספקת תמיכה נוספת במהלך השימוש.
הפלאג אנאלי רוטט וטבעת זקפה הם כלי מין איכותיים המיועדים לגברים ומומלצים לשיפור חוויית המין במיטה, בין אם מדובר בהשתמשות במוצר בודד או יחד עם הזוג. עשויים מסיליקון רך ונעים למגע, הפלאג והטבעת מעניקים תחושה נעימה ונוחה בעת השימוש.

הפלאג מעוצב במיוחד כך שיאפשר חדירה נעימה ומשוחררת, מעניק למשתמש מגע מיני נעים ומעניק רגישות נוספת לאורגזמה. בנוסף, הטבעת הגמישה והרחבה יחסית מספקת תמיכה נוספת בזמן השימוש, מאפשרת תחושה של נוקשות ומסייעת בהארכת הזמן של התשוקה והמיניות.

הפלאג והטבעת זקפה מיועדים לשימוש אישי ומצוינים לגברים שרוצים להעצים את חוויית המין שלהם, להתרגש ולהתפנק במיטה. בנוסף, הם גם נותנים אפשרות לזוגות לשדרג את החוויה המינית שלהם ולחקור עולמות חדשים של התענוג המיני.

הפלאג אנאלי רוטט וטבעת זקפה מצוינים לשימוש עצמאי או כחלק מהפתעה מרגשת לזוגך. תחושת המזיגה בין הרכות הסיליקון לקשיחות הטבעת הופכת את השימוש במוצרים אלו לחוויה מרהיבה ומשובחת.

לסיכום, הפלאג אנאלי רוטט וטבעת זקפה העשויים סיליקון הם כלי מין מעולים לגברים, המעניקים חווית מין משודרגת ומרהיבה במיוחד. הם מספקים תחושה נעימה ונוחה בעת השימוש, משפרים רגישות ומעניקים תמיכה נוספת בזמן השימוש. אז יאללה, תחדשו את החוויה המינית שלכם ותתפנקו במיטה כמו שצריך!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פלאג אנאלי – NMC- Thriller Ass”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן