מידע נוסף

מותג:Sono

אביזר:פלאג אנאלי חלול מידה L

אורך כולל:12.7 ס"מ

אורך חדירה:10.8 ס"מ

קוטר מירבי:7.1 ס"מ

קוטר חור פנימי:2.9 ס"מ

עשוי מ:TPE

עמידות במים:עמידות במים

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

170.00

פלאג מיוחד מסדרת Sono מבית Shots ההולנדית

המלאי אזל

תיאור

פלאג אנאלי הוא פלאג ייחודי מסדרת Sono של המותג ההולנדי Shots. הפלאג עשוי מחומר TPE איכותי במיוחד ומגיע בצורת קונוס עם שלוש דרגות רחבות לחדירה קלה ונעימה. במרכז הפלאג ישנו חור בקוטר 2.9 ס"מ שמאפשר להכניס חומר סיכה ולשדרג את החוויה המינית.

כדי להבטיח שימוש בטוח ונקי, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים בזמן השימוש. לאחר השימוש, יש לשטוף את הפלאג במים וסבון או בחומר ניקוי מיועד לאביזרי מין. חשוב להימנע ממגע עם החלקים החשמליים במהלך הניקוי. לאחר מכן, יש להשתיב את הפלאג עד שייבש לגמרי לפני שמחזירים אותו לקופסא.
הפלאג האנאלי הייחודי – כיצד לשמור ולהשתמש בו בצורה נכונה

הפלאג אנאלי מסדרת Sono הוא פלאג מוביל המהווה מהפיכה חדשנית בעולם הפלאגים האנאליים. בנוסף לאיכותו העליונה, הפלאג מיוצר מחומר TPE המספק חווית שימוש מעולה. מבית היצרנית ההולנדית Shots, הפלאג מעוצב בצורת קונוס ומתרחב בשלוש דרגות על מנת לאפשר חדירה נוחה ונעימה.

הפלאג מגיע עם חור במרכזו של הגוף, בקוטר של 2.9 ס"מ, המאפשר להכניס לתוכו חומר סיכה וכך לשדרג את החוויה האנאלית שלך.

כדי להבטיח שתיהנה מהפלאג באופן מיטבי ובטוח, יש להתחשב בכמה הנחיות חשובות:

1. שימוש נכון:

מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה המבוססים על מים בזמן השימוש עם הפלאג. זה יסייע לך להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה במידה הכי טובה.

2. תחזוקה וניקוי:

לאחר השימוש, יש לשטוף את הפלאג בעדינות בעזרת מים ומעט סבון או חומר ניקוי המיועד לאביזרי מין. יש להימנע ממגע עם החלקים החשמליים במהלך הניקוי. לאחר מכן, יש להניח את הפלאג להתייבש לפני שמחזירים אותו לקופסא.

על ידי עקיפת הנחיות אלו וביצוע תחזוקה תקופתית, תהנה מאורך חיי שימוש ממושך ומתמיד של הפלאג האנאלי הייחודי הזה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פלאג אנאלי שקוף מיוחד חלול גודל Sono- Tunnel Plug L”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן