250.00

פלאג אנאלי רוטט עשוי סיליקון של מותג אביזרי המין המוביל – Seven Creations – Apex.

המלאי אזל

תיאור

פלאג אנאלי רוטט איכותי מבית Seven Creations הוא אביזר מין מעולה המותאם לכל מסגרות השימוש האפשריות. הפלאג מעוצב בצורת קונוס ומתרחב באופן הדרגתי כדי לספק חדירה קלה ונעימה. בנוסף, הוא מגיע עם שליטה מרחוק המאפשרת שליטה נוחה ופשוטה על 7 מצבי רטט שונים. עם הפלאג Apex תוכלו ליהנות מהתחושות האינטימיות באופן מותאם אישית, בנפרד או יחד עם השותף שלכם.

כדי להבטיח את השימוש המרבי והאחזקה המדויקת של הפלאג, יש לקחת בחשבון את ההנחיות הבאות:

1) מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים במהלך השימוש כדי להבטיח הנאה מקסימלית ותחושה חזקה יותר. כמו כן, כדאי להשתמש בכמות גנרוזית של סיליקון או חומר סיכה נוסף על מנת להעצים את התחושה ולהגביר את הנאה החוויה.

2) לאחר השימוש, יש לשטוף את הפלאג בזהירות בעזרת מים ומעט סבון או חומר ניקוי מיוחד לאביזרי המין. יש להימנע ממגע עם החלקים החשמליים במהלך הניקוי. לאחר מכן, יש להניח את הפלאג על משטח יבש עד שייבש לחלוטין, לפני שמחזירים אותו לקופסא.

בכך תוכלו להבטיח שהפלאג יישמר במצב הטוב ביותר וישמש אתכם לאורך זמן בצורה איכותית ומהנה.
אחזקה ושימוש:

1. בזמן השימוש בפלאג אנאלי רוטט, מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים. זה יסייע לך להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה שלך.

2. לאחר השימוש, נפלא יציאת הסוללות מהפלאג ושטוף את הפלאג בזהירות בעזרת מים ומעט סבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. חשוב להימנע ממגע עם החלקים החשמליים בעת הניקוי.

3. לאחר הניקוי, הנח את הפלאג להתייבש טרם החזרתו לקופסא. זה יסייע לשמירה על איכותו ויאפשר לך להנות ממנו לאורך זמן.

4. כדי להבטיח שימוש בטוח ונעים, יש לקחת בחשבון את הוראות השימוש והאחזקה של היצרן.

5. יש להרחיק את הפלאג מילדים ולשמור עליו במקום יבש ומוסתר.

6. במידת הצורך, ניתן להשתמש בתרגום סיליקון על בסיס מים לשימור והגנה נוספים על הפלאג.

7. חשוב לזכור שהפלאג הוא מוצר אישי ולא יש לשתף אותו עם אחרים על מנת למנוע העברת זיהום או זיהום חוזר.

8. במקרה של תחושות כאב, גירוי או תופעות לוואי אחרות במהלך השימוש, מומלץ להפסיק את השימוש ולהתייעץ עם מומחה רפואי.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פלאג אנאלי רוטט מסיליקון משי נעים”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן