מידע נוסף

אביזר:פלאג אנאלי וחרוזים אנאליים

מותג:NMC

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:סיליקון רפואי

קוטר מירבי:פלאג - 2.6 ס"מ

חדירה:פלאג - 9 ס"מ

אורך כולל:כ-30 ס"מ

159.00

אביזר אנאלי מסיליקון רפואי Butt – On מבית מותג אביזרי המין המוביל בעולם NMC

תיאור

פלאג אנאלי משולב עם חרוזים אנאליים מסיליקון איכותי מבית מותג אביזרי המין NMC. הפלאג מתאים למשתמשים מתחילים בעל קוטר מקסימלי של 2.6 ואורך חדירה של עד 9 ס"מ. החרוזים מתרחבים בהדרגה ובעל קוטר מקיסמלי של 2.4 ס"מ. הפלאג בעל מבנה המאפשר מצד אחד חדירה קלה ונוחה ובמקביל ליהנות מגירוי מקסימלי בזמן החדירה.

אחזקה ושימוש:
בזמן השימוש במוצרי המין מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בכדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן.
לאחר השימוש יש לשטוף את האביזר על ידי מים נקיים וקצת סבון ואפשרי גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. כמו כן לאחר הניקוי, יש להניחו להתייבש בטרם החזרתו לקופסא.
אחזקה ושימוש:

כדי להבטיח שהפלאג והחרוזים ישמשו אתכם לאורך זמן ובצורה הטובה ביותר, חשוב לעקוב אחרי ההנחיות הבאות:

1) בזמן השימוש במוצרי המין, מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים. באמצעות שימוש בחומרים אלו, תוכלו להינות מחוויה מינית מקסימלית ולהעצים את התחושות הנוצרות במהלך השימוש.

2) לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את האביזר בעזרת מים נקיים וקצת סבון. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המיועד למוצרי המין. עליכם להבטיח שהאביזר נשטף ומנוקה היטב מכל שאריות ומשאריות חומרי הסיכה.

3) לאחר הניקוי, יש להניח את הפלאג והחרוזים להתייבש באוויר לפני שמחזירים אותם לקופסא. זה יסייע לשמירה על האביזרים במצבם הטוב ויאריכו את חיי השימוש שלהם.

4) יש לאחסן את הפלאג והחרוזים במקום יבש ונקי, בטמפרטורה נמוכה ולהימנע ממגע עם חומרי סיכה או חומרים כימיים פוטנציאלית מזיקים.

על ידי הקפדה על אחזקה ושימוש תקין, תוכלו להבטיח שהפלאג והחרוזים ישמשו אתכם באופן איכותי ויאריכו את חיי השימוש שלהם.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פלאג אנאלי משולב חרוזים אנאליים – NMC”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן