מידע נוסף

מותג:XR Brands

אביזר:פלאג אנאלי עשוי סיליקון עם זנב שועל

345.00

פלאג אנאלי מסיליקון המשולב עם זנב שועל ומיוצר מבית מותג אביזרי הסאדו המובילה בעולם XR BRANDS.

תיאור

"פלאג אנאלי איכותי העשוי מסיליקון ומעוצב בצורת זנב שועל אפור דמוי פרווה – הפתרון המושלם לחווית משחק מרהיבה ומהנה בחדר המיטות"

"הפלאג המרהיב והיוקרתי המציע חווית משחק ייחודית עם תחושת רכות ונעימות, מיוצר מחומרים איכותיים ומגיע עם קשת אוזניות פרווה תואמות – המוצר המושלם לחובבי משחקי חיות והשפלות"

"הפלאג היוקרתי והאיכותי מבית XR BRANDS – חוויה חדשה ומרהיבה במשחקי חיות והשפלות בחדר המיטות"
המאמר הבא מתאר את היתרונות והתכונות הייחודיות של פלאג אנאלי היקר הזה:

פלאג אנאלי איכותי של XR BRANDS הוא מוצר מושלם למשחקי חיות (PET PLAY) ולמשחקי השפלות בחדר המיטות. הפלאג עשוי מסיליקון רך וגמיש המאפשר החלקה חלקה ונוחה לתוך התחתון.

הפלאג מעוצב בצורת זנב שועל אפור דמוי פרווה, המספק חווית משחק ריאלית ומרהיבה. זנב השועל המרהיב מעניק למשתמש תחושה של כמויות יוקרה וסטייל.

המוצר מגיע עם קשת אוזניות פרווה תואמת, שמוסיפה קסם נוסף לחווית המשחק. הקשת מתאימה במדויק לצורת הראש ומספקת נוחות מירבית.

הפלאג מיוצר על ידי יצרנית האביזרים הסאדו היוקרתית XR BRANDS, המכירה באיכות ובעיצוב מושקע. החומרים האיכותיים והתהליך המתוחזק שבו מיוצר הפלאג, מבטיחים מוצר איכותי ועמיד בזמן.

פלאג אנאלי זה הוא לא רק מוצר פונקציונלי, אלא גם אביזר סטיילינג מרהיב לשדרג את המראה והחוויה של המשתמש. נוחות ועיצוב מושקע הם מה שמגדירים את הפלאג היוקרתי הזה.

אז אם אתם מחפשים אביזר מיוחד ומרהיב למשחקי חיות או משחקי השפלות, פלאג אנאלי זה מציע לכם את השלמות המושלמת. תוסיפו קסם ויחודיות לחווית המשחק שלכם עם פלאג היקר הזה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פלאג אנאלי עשוי סיליקון עם זנב שועל”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן