129.00

פלאג יוקרתי מסדרת Bootie Spark מבית XR BRANDS האמריקאית

תיאור

פלאג אנאלי מבית XR BRANDS האמריקאית הוא חלק מסדרת Bootie Spark ומהווה הפיכה חדשנית בעולם הפלאגים האנאליים. הפלאג עשוי מתכת איכותית ברמה הגבוהה ביותר, ובצורתו המיוחדת והמתרחבת הוא מספק חוויה נעימה ונוחה למשתמש. הפלאג מואר באבן המעניקה מראה יוקרתי ומרהיב.

לשמירה על הפלאג ולהבטיח שימוש בטוח ונאמן, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים. ניתן לנקות את הפלאג בעדינות באמצעות מים ומעט סבון או חומר ניקוי מיוחד לאביזרי מין. יש להימנע ממגע עם החלקים החשמליים במהלך הניקוי. לאחר מכן, יש להשאיר את הפלאג לייבוש מוחלט לפני שיחזור לקופסא.
תכונות ויתרונות:
הפלאג אנאלי מסדרת Bootie Spark מבית XR BRANDS הוא פלאג איכותי במיוחד המציע חווית חדשנות בעולם הפלאגים האנאליים. הוא עשוי ממתכת איכותית ברמה הגבוהה ביותר, מה שמבטיח אמינות ועמידות לאורך זמן.

הפלאג מעוצב בצורת קונוס ומתרחב מתחת לחדירה, מה שהופך את השימוש בו לקל ונעים. תחתיתו מאובזרת באבן שמוסיפה נופך יוקרתי לנראותו של הפלאג.

אחזקה ושימוש:
על מנת להשיג את ההנאה המקסימלית מהפלאג, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שמבוססים על מים. יש להימנע משימוש במוצרים שמכילים שמנים או חומרים כימיים שעלולים לפגוע בחומר המתכת.

לאחר השימוש, יש לשטוף את הפלאג בזהירות באמצעות מים ומעט סבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. חשוב להימנע ממגע עם החלקים החשמליים של הפלאג. לאחר הניקוי, מומלץ להשאיר את הפלאג להתייבש לפני שמחזירים אותו לקופסא.

סיכום:
הפלאג אנאלי מסדרת Bootie Spark הוא פלאג איכותי וחדשני בעולם הפלאגים האנאליים. הוא מציע חווית שימוש נעימה ונוחה עם צורתו המתאימה ותחתיתו המעוצבת. בנוסף, הפלאג עשוי ממתכת איכותית ומגיע עם אבן לנראות יוקרתית. עם השימוש הנכון והאחזקה המתאימה, ניתן להנות מפלאג זה לאורך זמן רב.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פלאג אנאלי ממתכת גודל Xr Brands – Plug S”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן