מידע נוסף

עשוי מ:מתכת

קוטר מירבי:4 ס"מ

אורך חדירה:7.6 ס"מ

אורך כולל:10.1 ס"מ

אביזר:פלאג אנאלי ממתכת

מותג:XR Brands

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

179.00

פלאג יוקרתי מסדרת Bootie Spark מבית XR BRANDS האמריקאית

תיאור

פלאג אנאלי Bootie Spark מבית XR BRANDS הינו פלאג איכותי במיוחד העשוי מתכת איכותית ברמה הגבוהה ביותר. הפלאג מעוצב בצורת קונוס ומתרחב לחדירה נוחה ונעימה. בתחתיתו של הפלאג נמצאת אבן שקופה שמעניקה מראה יוקרתי.

על מנת לשמור על הפלאג במצב הטוב ביותר ולהבטיח תחושה מקסימלית במהלך השימוש, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים. לאחר השימוש, יש לשטוף את הפלאג בזהירות בעזרת מים וסבון או חומר ניקוי מיוחד לאביזרים מיניים.

הפלאג אנאלי Bootie Spark מציע חוויה ייחודית ומרגשת בתחום הפלאגים האנאליים. אין ספק שהוא מתאים לכל מי שמחפש פלאג איכותי ומעוצב עם תשומת לב לפרטים.
נוסיף למאמר זה:
3) מומלץ לשים לב לשמור על הפלאג במקום יבש וקריר למניעת חשיפה לחומציות או לחות שיכולות לפגוע בחומרי הגלם של הפלאג.
4) יש להימנע משימוש בפלאג אם ישנם פצעים או גירויים באזור הניכור.
5) יש להשתמש במוצר עם הוראות היגיינה ושימוש מדויקות, ולא לשתף אותו עם אף אדם אחר.
6) מומלץ לשימוש בג'ל הפוך במידה ויש קושי בהחדרת הפלאג.
7) יש להימנע משימוש יתר בכוח בזמן ההדרכה של הפלאג, ולהתחיל בשימוש בזהירות ולהגביר את המהירות והעוצמה בהדרגה.
8) כשהשתמשתם בפלאג, יש לנקותו כהלכה ולשמור על ניקיון הפלאג לשימושים עתידיים.

באמצעות הקפיצות התמיכה המובנות בתחתית הפלאג, ניתן להתחיל להתרגל ולהתרגש מהפלאג על פי רצונכם ולהתאים את העוצמה והמהירות לפי הנוחות שלכם. כמו כן, מומלץ להשתמש בפלאג תוך שימוש בתחושה נוספת של סיכון והתרגשות, ולא לשכוח להתחיל בשימוש בזהירות ולהגביר את המהירות והעוצמה בהדרגה.

לסיכום, פלאג אנאלי מסדרת Bootie Spark מבית XR BRANDS הוא מוצר איכותי במיוחד המספק חוויה ייחודית ומרגשת בעולם הפלאגים האנאליים. בעבודה נכונה ועקבות הוראות השימוש והאחזקה, תוכלו ליהנות ממנו בצורה בטוחה ומהנה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פלאג אנאלי ממתכת גודל לארג Xr Brands – Plug L”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן