פלאג אנאלי ממתכת בקוטר 3.2 ס"מ עם זנב שועל אפרפר – Plug With Foxtail

מידע נוסף

אורך כולל:8 ס"מ

אביזר:פלאג אנאלי ממתכת עם זנב שועל אפאפר

מותג:Fetish

קוטר מירבי:3.2 ס"מ

269.00

פלאג אנאלי ממתכת עם זנב שועל אפרפר

תיאור

"פלאג אנאלי מפואר ממתכת עם זנב שועל בגוון אפרפר דמוי פרווה באורך כולל של כ-8 ס"מ ובקוטר מירבי של כ-3.2 ס"מ. מוצר זה הוא אידיאלי למשחקי חיות (PET PLAY) והשפלות."
המאמר הבא מתאר את פלאג אנאלי מפואר ממתכת עם זנב שועל בגוון אפרפר דמוי פרווה באורך כולל של כ-8 ס"מ ובקוטר מירבי של כ-3.2 ס"מ. פלאג זה הוא מוצר מושלם למשחקי חיות (PET PLAY) ולמשחקי השפלות.

פלאג אנאלי הוא מוצר שמשמש להנאה ולתענוג במהלך פעילות מינית. הפלאג מעוצב בצורת קצה מפואר ממתכת וזנב שועל דמוי פרווה הנושאת עליו. הפרווה האפרפרית מעניקה לפלאג מראה מרהיב ומגע נעים על העור.

הפלאג בעל אורך כולל של כ-8 ס"מ וקוטר מירבי של כ-3.2 ס"מ. המידות המועטות של הפלאג הופכות אותו למתאים לשימוש גם למתחילים וגם למתקדמים בתחום. המתכת המפוארת מעניקה לפלאג מראה מושך ומשקף את האור בצורה מדהימה.

הפלאג מיוצר מחומרים איכותיים ובטוחים לשימוש. הוא עשוי ממתכת איכותית שעמידה בפני שפעולות השימוש המתמשכות ומספקת חוזק ויציבות. הפרווה הדמויה פרווה היא עשויה מחומרים איכותיים ונעימים למגע כך שתענוג השימוש יהיה מובטח.

הפלאג הזה הוא לא רק מוצר לתענוג אישי, אלא גם מתאים למשחקי חיות (PET PLAY) ולמשחקי השפלות. השימוש בפלאג כחלק ממשחק גישה והשפלה עשוי להעניק תענוג ותחושת תחזוקה ושליטה. זהו מוצר מושלם למי שמעוניין לגוון ולהוסיף רמת תשוקה והתרגשות לחיי המין שלו.

כל אדם מגיע לחווות ורצונות שונים בתחום המין והתענוג, ולכן יש להשתמש במוצר זה בצורה אחראית ובהתאם לגבולות האישיים של כל אדם. חשוב לשמור על בריאות ובטיחות בזמן השימוש ולהתייעץ עם מומחה מתאים במידת הצורך.

בסיכום, פלאג אנאלי מפואר ממתכת עם זנב שועל בגוון אפרפר דמוי פרווה הוא מוצר מושלם למשחקי חיות (PET PLAY) ולמשחקי השפלות. המוצר עשוי מחומרים איכותיים ומעניק מראה מרהיב ומגע נעים. יש להשתמש במוצר בצורה אחראית ובהתאם לגבולות האישיים של כל אדם.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פלאג אנאלי ממתכת בקוטר 3.2 ס"מ עם זנב שועל אפרפר – Plug With Foxtail”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן