מידע נוסף

מותג:Fun Factory

אביזר:פלאג אנאלי

אורך כולל:9 ס"מ

אורך חדירה:8 ס"מ

קוטר מירבי:3.5 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

עמידות במים:עמיד במים

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

159.00

Bootie – פלאג אנאלי איכותי במיוחד למתחילים ומתחילות גודל Medium מבית יצרנית אביזרי המין המובילה בגרמניה Fun Factory.

תיאור

כבר כתבתי את המאמר שאליו התייחסת, אני ממליץ לך לשים לב לפרטים הבאים:

מאמר זה מציג את הפלאג אנאלי סיליקון מסדרת AnalTOY שמיועד לנשים וגברים המעוניינים לשדרג את החוויה האנאלית שלהם. הפלאג מיוצר בגרמניה והוא איכותי במיוחד, מה שמבטיח שימוש בטוח ונוחות מירבית בזמן השימוש.

הפלאג מעוצב במיוחד לעינוג הפרוסטטה (נקודת הג'י הגברית), המביאה להעצמת האורגזמה בזמן יחסי המין או האוננות. בנוסף, הוא מגוון בגדלים ומשקלים שונים כדי להתאים לכל אדם ולספק חווית עינוג אישית.

הפלאג נעשה בשימוש חומרים איכותיים ומתקדמים ועיצוב השם שלו נותן דגש על רמה אסתטית גבוהה. זה מבטיח שהוא יחזיק לאורך זמן וישמש כלי עישון נאה ומהנה.

כדי לשמור על הפלאג ולהבטיח שימוש בטוח ונאה, מומלץ להקפיד על אחזקה ושימוש תקינים. בזמן השימוש, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שהם על בסיס מים כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה. לאחר השימוש, יש לשטוף את הפלאג במים נקיים וסבון ולהשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. לאחר הניקוי, יש להתיבש את הפלאג לפני שמחזירים אותו לקופסא.

הפלאג אנאלי מבית Fun Factory הוא בחירה מומלצת עבור מי שמחפש עידוד ושדרוג בחוויה האנאלית שלו. הוא מתאים לשימוש עצמי או עם שותף/שותפה ומבטיח עינוג מירבי ובטיחות.
פלאג אנאלי סיליקון איכותי מסדרת AnalTOY הוא אביזר מומלץ לנשים וגברים שמעוניינים לשדרג את חוויית האנאלית שלהם. הפלאג מיוצר במיוחד עבור עינוג הפרוסטטה (נקודת הג'י הגברית) ומעניק חוויה מופלאה בזמן יחסי המין או האוננות.

הרכישה של פלאג אנאלי מבית Fun Factory מבטיחה לך איכות יוצאת דופן ושימוש בחומרים המתקדמים ביותר. חשיבות רבה ניתנה לעיצוב השם דגש, כך שניתן להיות בטוחים שהפלאג יספק נוחות מירבית בזמן השימוש.

כדי לשמור על הפלאג במצב הטוב ביותר ולהאריך את חייו השימושיים, יש להקפיד על אחזקה ושימוש נכון:

1. מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים בזמן השימוש כדי ליהנות מהנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה. חשוב לזכור שחומרי הסיכה צריכים להיות איכותיים ובטוחים לשימוש עם פלאג אנאלי.

2. לאחר השימוש, יש לשטוף את הפלאג במים נקיים ולהוסיף קצת סבון. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין כדי להבטיח ניקיון מוחלט. לאחר הניקוי, יש להניח את הפלאג להתייבש לפני שהוא מוחזר לקופסא.

עם תשומת הלב המתאימה לאחזקה ולשימוש הנכון, ניתן להבטיח את אורך חיי השימוש של הפלאג האנאלי ולהמשיך ליהנות מחוויות אנאליות מרהיבות.

[תמונה של פאן פקטורי]

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פלאג אנאלי מדיום תוצרת פאן פקטורי גרמניה”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן