פלאג אנאלי בקוטר מקסימלי של 3.7 ס"מ עם שלט רחוק Bvibe – vibrating Heart plug

מידע נוסף

מותג:B-vibe

אביזר:פלאג אנאלי רוטט

מצבים לבחירה:15 מצבי רטט / 6 עוצמות רטט

אורך כולל:7.8 ס"מ

אורך חדירה:10 ס"מ

קוטר מירבי:3.7 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

עמידות במים:עמידות חלקית במים

טעינה:נטען עם כבל USB

חומרי סיכה מתאימים:חומר סיכה בסיס מים

620.00

Heart plug – פלאג בעל עם דמוי יהלום בתחתית מעוצבת בצורת לב מבית B-Vibe הוא מוצר איכותי וייחודי המיועד לשימוש עצמי או זוגי. הפלאג מיועד לטיפול באיזור הגלגל הגניטלי ומעניק חווית נעימות ומהנה. הוא עשוי מחומרים איכותיים ועמידים במיוחד ומגיע בגדלים שונים על מנת להתאים לצרכי המשתמשים. יתרונות המוצר כוללים נוחות בשימוש, עמידות וקלות בניקוי. הוא מתאים למתחילים ולמנוסים כאחד ומגיע באריזה מסודרת ומהודקת.

תיאור

הפלאג אנאלי רוטט וחדשני מסדרת jewel הינו פלאג איכותי במיוחד מבית B-Vibe. עשוי סיליקון ברמה גבוהה ביותר, הפלאג בצורת קונוס בקוטר מקסימלי של כ- 3.7 ס"מ ומתרחב באופן הדרגתי לחדירה, עם תחתית מעוצבת בצורת לב. הפלאג מציע 15 מצבי רטט ו 6 עוצמות המעניקים אורגזמות חושניות במיוחד, ניתנים לשליטה בקלות על ידי כפתור ההפעלה.

הפלאג מגיע באריזה מהודרת ונטען לשימוש נוח. כדאי להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים להנאה מקסימלית. לאחר השימוש, יש לנקות בעדינות עם מים וסבון או חומר ניקוי מיוחד ולהניח לייבוש לפני השמירה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פלאג אנאלי בקוטר מקסימלי של 3.7 ס"מ עם שלט רחוק Bvibe – vibrating Heart plug”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן