מידע נוסף

מותג:Pipe Dream

אביזר:ערכת אלקטרו סקס

279.00

ערכת Shock Teraphy מבית יצרנית אביזרי המין המובילה האמריקאית Pipedream.

תיאור

תן לחיי המין שלך "מטען" עם ערכת אלקטרו-סקס מדהימה זו למתחילים. ערכת טיפול בהלם גירוי חשמלי הינה מוצר מושלם למתחילים ולאלה החדשים המעוניינים לחוות גירוי אלקטרוני. ביחידת הבקרה ניתן להגדיר לבחור האם לשלוט בעוצמה ולעבור מעקצוץ חושני למגע פועם תוך שניות. עבור בין מצב "SLOW" או "FAST" כדי לשלוט בתדירות הגירוי, או כוונן את השלט לשליטה בכוח הפריקה.
תן לחיי המין שלך "מטען" עם ערכת אלקטרו-סקס מדהימה זו למתחילים. הערכה היא ערכת טיפול בהלם גירוי חשמלי מושלמת למתחילים ולאלה החדשים המעוניינים לחוות גירוי אלקטרוני. ביחידת הבקרה, ניתן להגדיר את העוצמה ולעבור מעקצוץ חושני למגע פועם תוך שניות. ניתן לשנות בין מצב "SLOW" או "FAST" כדי לשלוט בתדירות הגירוי, או לכוונן את השלט כדי לשלוט בכוח הפריקה.

בקרת העוצמה והתדירות של הערכה יכולה לתת לך שליטה מלאה על החוויה החשמלית שלך. היכולת לשנות בין תדירויות ועוצמות שונות יכולה להביא לחוויות חדשות ומרתקות. הערכה מתאימה לכל מי שמחפש דרך חדשה ומרעננת לחווית המין שלו.

אחת היתרונות של הערכה היא הקלות בשימוש. כל מה שצריך לעשות הוא להתחבר ליחידת הבקרה ולבחור את ההגדרות המתאימות לך. הערכה מגיעה עם מדריך שימוש פשוט וברור, כך שתוכל להתחיל ליהנות מהחוויה במהירות ובקלות.

בנוסף, הערכה מגיעה עם סרטון הדרכה שמציג את הערכה בפעולה. תוכל לצפות בו וללמוד כיצד להשתמש בצורה הטובה ביותר וליהנות מחוויה מרתקת ומהנה.

אז אם אתה מתחיל ומעוניין להתחיל לגלות עולם חדש של גירוי חשמלי, או אם אתה רוצה להרחיב את חוויות המין שלך, הערכה הזו היא בדיוק מה שאתה צריך. תן לחיי המין שלך לקבל "מטען" חדש עם ערכת האלקטרו-סקס המדהימה הזו למתחילים.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ערכת אלקטרו-סקס מדהימה למתחילים Pipedream Shock Teraphy”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן