מידע נוסף

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ: ABS

אביזר:חוקן לשטיפה אנאלית מקצועית לדוש

מותג:California Exotics

399.00

ערכה אנאלית מקצועית לדוש מבית יצרנית אביזרי המין האמריקאית California Exotic

תיאור

חוקן אוניברסלי בעל שלוש התקנים שונים, המותאמים לחיבור ושימוש על ידי כל ראש דוש, מיוצר על ידי חברת אביזרי המין California Exotic. הסט מכיל בערכתו 9 חלקים שונים. ניתן לראות את המוצר בסרטון המצורף.
חוקן אוניברסלי בעל שלוש התקנים שונים המותאמים לחיבור ולשימוש לכל ראש דוש, מבית יצרנית חברת אביזרי המין California Exotic.

הסט מכיל בערכה 9 חלקים שונים, הכוללים את החוקן האוניברסלי עצמו ושלושה ראשי דוש נשלפים. כל ראש דוש מעוצב בצורה מתקדמת ומתכווננת להתאמה מדויקת לכל צורך. הראש הראשון מגיע בגודל קטן ודק, המתאים להתחלה ולחוויה עדינה. הראש השני מגיע בגודל בינוני ובעל טקסטורה מעוגלת ומובלטת למראה ותחושה נוספת. הראש השלישי הוא הכי גדול ומעוצב באופן מוחלט להגברת התענוג והמראה העוצמתי.

החוקן עצמו עשוי מחומר סיליקון רך וגמיש, המבטיח חוויה נעימה ונוחה ביותר. הוא מתכוונן בקלות באמצעות ידית השליטה הממוקמת בידיתו, ומצויד במנוע חזק המספק רענון ותנועה חופשית.

בנוסף לחוקן והראשים השלושה, הסט כולל גם אביזרים נוספים שיעניקו חווית שימוש משופרת ומגוונת. ביניהם תוכלו למצוא כרית תמיכה לנוחות מרבית, כבל טעינה USB הנשלף לנוחות השימוש, וקופסת אחסון מעוצבת ומקפיצה לשמירה ונשיאה נוחה של הסט.

החוקן האוניברסלי עם התקנים השונים הוא הפתרון המושלם למי שמחפש חווית שימוש אישית, נוחה ומגוונת. עם היכולת להתאים את הראשים לצרכים האישיים שלך, תוכל להנות מחווית פיתוי ותענוג מותאמת אישית, בכל זמן ובכל מקום.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ערכה אנאלית מקצועית לדוש – Calexotic – Universal Water Works System”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן