ספקולום רפואי מקצועי ממתכת אל חלד מבית XR BRANDS

299.00

ספקולום איכותי מקצועי של מותג אביזרי הסאדו XR BRAND.

קטגוריות: , ,
XR Brands

תיאור

ספקולום מקצועי ממתכת בעל 2 כפות למגע נעים יותר, מיוצר על ידי חברת XR BRANDS המובילה בתחום אביזרי הסאדו. הספקולום מיועד לשימושים אנאליים וואגינליים, ומציע חווית נוחות וסיפוק מרבי. הכפות המגע המיוחדות נעות בחלקו הפנימי של הספקולום, ומעניקות תחושה נעימה ומרגיעה. עם עיצובו הייחודי והאיכותי שלו, הספקולום מתאים לשימוש מקצועי במרפאות ובמסגרות אישיות. הוא מיוצר ממתכת איכותית ומצופה בשכבת סיליקון רך ונעים למגע, ובכך מבטיח ניקיון והיגיינה מושלמים. הספקולום יכול לשרת ככלי מקצועי למרפאות המתמחות בתחום של הפגיעה המינית והשיקום המיני, וכן לשימוש אישי ומרגש בקרב אלו שמתעניינים בעולם הסאדו. הספקולום מגיע בגודל אופטימלי, ובעל עיצוב חדשני ומותאם לצורך המשתמש. עם הספקולום המקצועי הזה, תוכלו לחוות חוויות מיניות מרהיבות ואקזוטיות, בצורה נוחה ובטוחה.
ספקולום מקצועי ממתכת בעל 2 כפות למגע נעים יותר, למטרות אנאליות וואגינליות, מבית ייצרני אביזרי הסאדו האמריקאית XR BRANDS.

הספקולום המקצועי הזה הוא פתרון מושלם לכל מי שמחפש כלי יעיל ואיכותי לשימוש אנאלי וואגינלי. הוא עשוי ממתכת איכותית ועמידה, מה שמבטיח את חוויית השימוש הטובה ביותר וגם את אמינותו של הכלי לאורך זמן.

הספקולום מגיע עם 2 כפות למגע נעים יותר, המעניקות תחושה נוחה ומהנה במהלך השימוש. הכפות עוזרות להפחית את סיכון הפציעות ומספקות גם יכולות אנאליות וואגינליות מורחבות.

הספקולום מעוצב בצורה ארגונומית ונוחה לאחיזה, מה שמסייע לשימוש נוח ומדויק. בנוסף, הכלי מגיע עם ידית ארוכה ומאוזנת, המאפשרת תנועת סיבוב קלה ומדויקת לשליטה מלאה על התנועות והלחצים במהלך השימוש.

לספקולום יתרונות נוספים כמו עמידות לחומרי חיטוי וקליניים, המאפשרים ניקוי ושמירה קלה על הכלי. הוא גם קומפקטי ונושם, מה שהופך אותו לנוח לאחסון ולנשיאה בכל מקום.

בסופו של דבר, הספקולום מקצועי ממתכת של XR BRANDS הוא בחירה מושלמת לכל מי שמחפש כלי איכותי ויעיל לשימוש אנאלי וואגינלי. בעל תכונות נוחות, אמינות ועמידות, הספקולום הזה מספק את החוויה הטובה ביותר ומסייע ביכולת השליטה והתנועה במהלך השימוש.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ספקולום רפואי מקצועי ממתכת אל חלד מבית XR BRANDS”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן