מידע נוסף

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:SEBS

אביזר:טבעת זקפה

מותג:Screaming O

99.00

סט 3 טבעות זקפה של מותג אביזרי המין האמריקאי המוביל Screaming O.

תיאור

Screaming O – RingO 3-Pack – Black

הטבעות זקפה של Screaming O הן אביזרי מין איכותיים המתאימים לשימוש נעים ונוח. הסט כולל שלוש טבעות בגדלים שונים, המתאימות לצרכים האישיים שלך.

טבעות קוקרינג כאלו עשויות מחומר גמיש המאפשר נוחות בשימוש והתאמה מדויקת לגודל האיבר המיני. הן מספקות לחץ אופטימלי ותחושה מרעננת, ומסייעות בהארכת המין והעיכול של האיבר המיני.

טבעות הקוקרינג מתאימות לשימוש חוזר וניתן להשתמש בהן למשך זמן מוגבל על פי המומלצים. למשתמש מתחיל מומלץ להשתמש בטבעת עד 20 דקות, ולמשתמש ותיק מומלץ להשתמש בה לעד 30 דקות. לאחר שימוש חוזר, יש להמתין לפחות שעה לפני השימוש הבא.

להגברת הנוחות בשימוש, מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים. כך תישארו עם התחושה הטובה והנעימה ביותר.

בחירת טבעת קוקרינג היא בחירה אישית וכל אדם יכול למצוא את הטבעת המתאימה לו ולצרכיו המיניים. עם הסט המגוון הזה של טבעות זקפה בגדלים שונים, תוכלו לבחור ולנסות את הטבעת המועדפת עליכם ולהתחיל ליהנות מהיכולות המרגשות שלהן.

לסיכום, הטבעות זקפה של Screaming O הן בחירה מעולה למי שמחפש טבעות איכותיות, גמישות ונוחות לשימוש. כך תוכלו להבטיח חוויה מהנה ומרעננת במיטה.
Screaming O – סט 3 טבעות זקפה – צבע שחור

סט הטבעות זקפה RingO מבית המותג האמריקאי Screaming O הם לא רק איכותיים, אלא גם גמישים ונוחים לשימוש. הטבעות מתאימות לשימוש נעים ומעניקות תחושת נוחות יותר.

כדי להבטיח את השימוש הנכון והבטיחותי של הטבעות, כדאי לשים לב לכמה נקודות חשובות:

1. זמן שימוש: מומלץ למשתמש מתחיל להשתמש בטבעת זקפה עד למשך זמן של עד 20 דקות. למשתמש מנוסה, ניתן להשתמש בטבעת זקפה עד למשך זמן של עד 30 דקות. כדי למנוע תחושת כאב או תפרצות כלשהן, כדאי להקפיד על זמן השימוש המומלץ.

2. מנוחה: לאחר שימוש חוזר בטבעת זקפה, יש להמתין לפחות שעה לפני שימוש נוסף. זה יסייע לשמור על בריאות האיברים המיניים וימנע מך כל סוג של תופעות לוואי.

3. נוחות: כדי להגביר את הנוחות במהלך השימוש, מומלץ להשתמש בחומר סיכה המבוסס על מים. זה יעניק חוויה יותר נעימה וימנע מך כל סוג של גירויים או תגובות אלרגיות.

סט הטבעות זקפה RingO של Screaming O הם לא רק איכותיים ונוחים, אלא הם גם מגוונים בגדלים כך שניתן למצוא את הגודל המתאים ביותר לצרכים האישיים שלך. אז אל תהסס, תנסה את הטבעות המדהימות הללו ותחווה חוויה מרהיבה שתשדרג את התענוג המיני שלך.

כשמדובר באביזרי המין, חשוב לשים דגש על הבטיחות והנוחות. סט הטבעות זקפה RingO מבית Screaming O מספקות את שניהן ביוקר ובאיכות. כך שתוכל להינות מחווית מין מרהיבה ומרומם, ללא דאגות ובטחון מוחלט.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סט 3 טבעות זקפה”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן