מידע נוסף

עשוי מ:TPE

אביזר:טבעת זקפה

קוטר:2.2 ס"מ

חברה:Chisa

חברה:Linx Kinx Minx

85.00

סט של 3 טבעות זקפה בצבעים שונים.

תיאור

סט של שלוש טבעות העשויות מחומר TPE המגיעות בשלושה צבעים שונים.

כדאי לדעת:
למשתמש מתחיל מומלץ להשתמש בטבעת עד 20 דקות ומשתמש ותיק מומלץ להשתמש עד 30 דקות.
לשימוש חוזר בטבעת יש להמתין שעה.
להגברת נוחות השימוש מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים.
טבעות ה-TPE העשויות מחומר TPE הן סט של שלוש יחידות הזמינות בשלושה צבעים שונים. מומלץ לשים לב למספר נקודות חשובות בזמן השימוש של טבעת זו.

כדי לשפר את חוויית השימוש, מומלץ למשתמש מתחיל להשתמש בטבעת עד 20 דקות בלבד בכל פעם. מומלץ גם למשתמשים מנוסים להשתמש בטבעת עד 30 דקות בלבד.

בנוסף, במידה והינך משתמש בטבעת שוב לאחר תקופת זמן מסוימת, יש להמתין לפחות שעה לפני השימוש הבא.

כדי להגביר את הנוחות של השימוש, מומלץ למרוח חומר סיכה בסיס מים על הטבעת.

בסיכום, טבעות ה-TPE הן פתרון מצוין למי שמחפש טבעות איכותיות במחיר סביר. כדי להבטיח את חוויית השימוש הטובה ביותר, כדאי להתחשב בהגבלות הזמן המומלצות ולהשתמש בחומר סיכה על בסיס מים.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סט 3 טבעות זקפה”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן