סט רתמת סטרפאון ודילדו עם שלט רחוק באורך של כ-22 ס"מ – Strap-On Remote Controll

מידע נוסף

קוטר מירבי:כ-3.5 ס"מ

אורך חדירה:כ-18.2 ס"מ

אורך הדילדו:22 ס"מ

עשוי מ:דילדו מ- סיליקון

אביזר:סטרפ און עם דילדו סיליקון שלט רחוק

מותג:Seven creations

649.00

סט רתמת גוף סטרפ און ודילדו סיליקון בגודל חדירה כ-22 ס"מ מבית יצרנית אביזרי המין Seven Creations

תיאור

מאמר: דילדו רתמת סטרפ איכותי – חוויה משופרת במשחקי סולו

רתמת סטרפ היא טכניקה מינית פופולרית, המתרחשת בשילוב דילדו איכותי ונטען. הדילדו מגוון מצבי רטט המיועדים לגירוי נקודת G או P-spot. מעוצב בסיליקון חלק ונעים למגע, באורך של כ-17.5 ס"מ. הדילדו מגיע עם שלט רחוק המאפשר שליטה נוחה ופשוטה, עם טווח של עד כ-30 מטרים.

הדילדו המתקדם מאוד וידידותי למשתמש, ניתן להנות ממנו במהלך משחק סולו באופן בלעדי. בסיס היניקה של הדילדו ניתן להצמד לכל משטח, כולל קירות ושולחנות, על מנת להשאיר ידיים חופשיות לחוויה מפתיעה ומהנה.

עם השימוש הנכון והטיפוח המתאים, הדילדו יכול להחזיק לאורך זמן ולהבטיח חוויה איכותית ומרתקת כל פעם מחדש. במהלך השימוש, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים על מנת להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושות. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הדילדו במים וסבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי על מנת לשמור על ניקיון וידידותיות לשימוש הבא.

בסוף היום, דילדו רתמת סטרפ עם דילדו איכותי נטען ובעל מנוע המפיק 7 מצבי רטט שונים מהווה את הכלי המושלם לגירוי נקודת G או P-spot. הוא מעניק חוויה משופרת ומגוונת, ומאפשר לך לעטוף את עצמך בנוחות ותשוקה מוחלטת. אז למה לא למצוא את הדילדו המתאים לך ולחוות חוויה מהנה ומרהיבה כל פעם מחדש?

מאמר: רתמת סטרפ עם דילדו איכותי נטען – חווית גירוי מרתקת

מבוסס על טכנולוגיית המין המתקדמת ביותר, דילדו החדש והמשופר של רתמת סטרפ מציע חווית גירוי מרתקת ומרתקת. הדילדו האיכותי והנטען מגיע עם מנוע המפיק 7 מצבי רטט שונים, המיועדים לגירוי נקודת G או P-spot.

עשוי מסיליקון חלק כמשי, הדילדו באורך של כ-17.5 ס"מ מתאים לכל מידה וצורך. מופעל בקלות באמצעות שלט רחוק התואם למרחק של עד כ-30 מטרים. כלול בחבילה גם בסיס כוס היניקה המאפשר הנאה גם במהלך משחק סולו, על ידי הצמדתו לכל משטח מתאים.

כדי להבטיח שימוש בטוח ונעים, יש להתחשב בהנחיות האחזקה והשימוש הבאות:

1. בזמן השימוש במוצרי המין, מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים. בכך תוכלו להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן.

2. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הדילדו באמצעות מים ומעט סבון או חומר ניקוי ייעודי. ניתן להשתמש גם בחומרי חיטוי לשמירה על היגיינה מושלמת.

בעזרת רתמת סטרפ ודילדו איכותי זה, תוכלו לחוות גירוי מרתק ומדהים עם כל הנוחות והבטיחות שאתם מצפים לה. נסו את החוויה המרתקת הזו ותתרגשו מחדש!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סט רתמת סטרפאון ודילדו עם שלט רחוק באורך של כ-22 ס"מ – Strap-On Remote Controll”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן