מידע נוסף

מותג:EasyToys

קוטר מירבי:כ-2.9 ס"מ

אורך חדירה:כ-14 ס"מ

אורך הדילדו:14.5 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

אביזר:סטרפ און עם דילדו

299.00

סט רתמת גוף סטרפ און ודילדו מסיליקון בגודל 14.5 ס"מ מבית יצרנית אביזרי המין הספרדית EasyToys

תיאור

מאמר זה מתאר את רתמת סטרפ און המתכווננת עם דילדו בעיצוב גלי/כדורי המיוצרת על ידי המותג הספרדי EasyToys. הדילדו עשוי מסיליקון ומומלץ לשימוש על ידי זוגות לסביות או נשים המעוניינות לחדור לגבר.

הרתמה מגיעה עם דילדו באורך של 14.5 ס"מ ובקוטר חדירה של כ- 2.9 ס"מ.

בזמן השימוש במוצרי המין, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הדילדו באמצעות מים וסבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי.
הרתמת סטרפ און – דילדו עם עיצוב גלי / כדורי לחדירה איכותית

הרתמת סטרפ און היא רתמת סיליקון מבית המותג הספרדי EasyToys, המתכווננת עם דילדו בעיצוב גלי / כדורי. מוצר זה מומלץ לשימוש על ידי זוגות לסביות או נשים המעוניינות לחדור לגבר.

הדילדו שמצורף לרתמה באורך של 14.5 ס"מ ובקוטר חדירה של כ- 2.9 ס"מ, מספק חווית חדירה איכותית ומהנה.

על מנת להבטיח שימוש בטוח ונעים עם הרתמת סטרפ און, מומלץ לעזור בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים. השימוש בחומרי סיכה מסייע להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה במהלך השימוש.

לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הדילדו באמצעות מים ומעט סבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי. ניתן להשתמש במברשת רכה או במגבת נקייה על מנת להסיר בקלות כל שאריות ולשמור על ניקיון הדילדו.

הרתמת סטרפ און מציעה לך חווית חדירה איכותית ומהנה, בעיצוב מודרני וגלמרי. תוכלי ליהנות מהמוצר בכל רגע שתבחרי, ולחקור ולגלות חוויות חדשות עם הפריט המרתק הזה.

בקצרה, הרתמת סטרפ און היא בחירה מצוינת למי שמחפשת רתמת סיליקון איכותית ומענגת. בעזרת הדילדו המצורף, תוכלי לחוות חווית חדירה מהנה ומותאמת אישית. תהני מקשר איכותי ומהנה יותר עם הרתמת סטרפ און.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סט רתמת סטרפאון ודילדו מסיליקון 14.5 ס"מ מבית Easy Toys”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן