מידע נוסף

אביזר:סט קשירה למיטה, כיסוי עניים, ספנקר, מצבטי פטמות

מותג:Lux Fetish

499.00

סט קשירה למיטה איכותי למתחילי ה- BDSM הכולל כיסוי עיניים, ספנקר, מצבטי פטמות, ו-4 רצועות לקשירת הידיים והרגליים,של המותג האמריקאי Lux Fetish.

תיאור

סט סאדו ושליטה איכותי מבית מותג האביזרי המין האמריקאי Lux Fetish. הדגם המיוחד הזה, בשם Bed Spreader, מספק חוויה מתקדמת ומרגשת לזוגות מתחילים. הסט כולל 4 רצועות שמשמשות לקשירת הרגליים והידיים למגוון רהיטים ומשטחים. בנוסף, יש גם כיסוי עיניים איכותי, מצבטי פטמות וספנקר. הסט מומלץ במיוחד לזוגות שמעוניינים להתנסות בעולם הסאדו והשליטה, ומציע חוויה חדשה ומרתקת של ריגושים.
הסט הסאדו ושליטה Bed Spreader של מותג Lux Fetish הוא אביזר מין איכותי המיועד לזוגות מתחילים בעולם הסאדו והשליטה. הדגם מכיל ארבע רצועות המשמשות לקשירת הרגליים והידיים למגוון רהיטים ומשטחים. בנוסף, הסט כולל כיסוי עיניים איכותי, מצבטי פטמות וספנקר. עם סט זה, זוגות יכולים לחוות רגעים חדשים ומרתקים בחדר השינה.

השימוש בסט הסאדו ושליטה Bed Spreader מתאים לזוגות שמעוניינים להתנסות בעולם הסאדו והשליטה ולחוות רגעים של ריגוש והתרגשות. הרצועות המגוונות מאפשרות לזוג לקשור את הרגליים והידיים שלו למגוון רהיטים ומשטחים, מה שמעניק לו שליטה מוחלטת ותחושת חוסר חופשיות. כיסוי העיניים מספק חוויה ייחודית ומוסיפה לזוג תחושת פיקנטיות ומותאם אישית.

הסט מיועד לזוגות מתחילים בתחום ומציע להם דרך חדשה לחוות את החדווה המינית. עם הסט Bed Spreader, זוגות יכולים להתחיל לחקור את גבולות הסאדו והשליטה ולהתרגש מחוויות חדשות ומרתקות. הסט מספק רגעים של ריגוש, עוצמה ושליטה מוחלטת, ומאפשר לזוג להתעלות על הרגיל ולחוות חוויות מיניות מרהיבות.

בסיכום, הסט הסאדו ושליטה Bed Spreader של מותג Lux Fetish הוא אביזר מין איכותי שמתאים לזוגות מתחילים שמעוניינים לחוות את עולם הסאדו והשליטה. הסט מכיל רצועות לקשירת הרגליים והידיים, כיסוי עיניים, מצבטי פטמות וספנקר, ומספק חוויה מינית מרהיבה ומרתקת. עם הסט הזה, זוגות יכולים לחוות רגעים של ריגוש, שליטה ותחושת חוסר חופשיות, ולחקור את עולם הסאדו והשליטה בצורה מהנה ובטוחה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סט סאדו למתחילים 4 חלקים Lux Fetish – Bed Spreader”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן