799.00

קופסת הזוגיות מבית Love Honey היא חבילה מרגשת שמכילה 24 הפתעות סקסיות לזוגות. המוצר מיועד ליצירת הרפתקה ותענוג ביחד, וכולל צעצועים מין שונים שנבחרו בקפידה על ידי מומחים. כל פריט בקופסה מעוצב ומיועד להעניק חוויה חדשה ומרתקת לזוגות.

תיאור

קופסת הזוגיות מבית Love Honey

קופסת הזוגיות מבית Love Honey היא מארז מהודר המכיל 24 הפתעות סקסיות מרגשות. כל פריט במארז נבחר בקפידה על ידי מומחים כדי להבטיח חווית הרפתקה והנאה מינית משותפת לזוגות.

בקופסה תמצאו צעצועים עבורה, צעצועים עבורו וגם צעצועים רבי מכר לשניכם. בנוסף, ישנם גם פריטים נוספים כמו קטעי עניבה, כיסוי עניים, ומדבקות מדונה לפטמות.

המארז כולל פריטים כמו פלאג אנאלי, עניבה, גאג בול, חרוזים אנאליים, ועוד. כמו כן, כל זוג ימצא במארז צעצועים מדהימים שיתרגשו להשתמש בהם יחד.

המארז גם כולל גרסה מוגבלת בצבע ורוד של הויברטור Lovehoney Desire Clitoral Vibrator, שיתרגשו להשתמש בו.

קופסת הזוגיות מבית Love Honey היא מתנה מושלמת לזוגות שרוצים להנות מהפעמון המשותף שלהם בצורה מיוחדת ומרגשת. זהו פתרון מושלם להפנקה ולתת פנינג עצמיים ביחד.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סט מתנות 24 ימים של עונג | Lovehoney 24 Days Of Pleasure Gift Set”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן